Frøyaklinkken

På onsdag var jeg på Frøyaklinikken. Det er en klinikk som tenker helhet i forhold til ufrivillig barnløshet, prøveprosess, gravide og barsel. Jeg fikk time hos Anette. Første time varte i 90 minutter. Hun skrev så blekket spruta hele tiden. Og vi rakk ikke noe behandling. Det kommer neste gang. Men fikk en liste over tilskudd jeg måtte ta.

Melkesyrebakterier

Omega 3

Sink drink

Og en krem mot sopp

Alt kjøpes i helsekost. Dette kostet flesk og kommer i tillegg til det jeg tar fra før. Jeg tar jo en hel "frokost" med bare tilskudd og hormoner fra før. Håper ikke hun legger til altfor mye til neste gang. Men blir spennende å se hva hun får til. Hun skal jo bruke akupunktur og fotsone til å forberede kroppen min til innsett. Hun skal ha laget en plan til neste gang jeg kommer.

Jeg fikk beskjed om å roe helt ned nå. Ikke stresse med trening og slanking i tiden fremover, det vil bare generere stress. Så fikk beskjed om å gå turer.

Hun sa det var umulig å gå ned så lenge jeg gikk på så mye hormoner.

Fikk ny plan sent i går kveld. Nedreguleringssprøyten utgår, men jeg skal teste progesteron nivået 2 ganger denne måneden. Håper ikke dette går ut over forsøket. For nå har de ikke helt kontroll på eggene mine men de gjør det de kan hvertfall;)

Nå skal jeg ut og gå tur. Det er jo dødskjedelig men jeg skal høre på henne.

Ønsker alle en super lørdag <3

2 kommentarer
    1. Hei! Minner meg om når jeg skulle ha forsøk i naturlig syklus, men så dukket det opp eggposer begge sider, og de ville ikke sprekke i tide. Forsøket ble det ikke noe av men jeg fikk menstruasjon og hadde et forsøk med den syklusen i stedet. Du får vel antageligvis menstruasjon snart? Kanskje de vil starte opp en prøvesyklus. Lykke til i alle fall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg