Svettingen avtar endelig ;-D

Endelig har svettingen stoppet, hvertfall nesten… Men nå er det bare bittelitt nå og da. Dette har vært tøffe greier. Kroppen har jobbet kjempehardt med å kvitte seg med hormoner og annen skit. Men nå kjennes det ut som om det normaliseres. Jeg kan tenke meg de som er i overgangsalder og sliter med dette, fy fader, ha det slik i flere år…hjelpes!

Det var deilig i dag og kunne dusje og føne håret, sminke seg uten at svetten sila. Det er en stund siden nå. 

I morgen blir en hard dag. Først i morgen tidlig blir det personalmøte på jobben, deretter rett i NAV møte, de skal se på muligheten for å rehabilitere meg tilbake til arbeidslivet. Jeg kommer til å være utslitt… Tåler jo ingenting for tiden. 

Tiden går med til å strikke kjøkkenkluter. 

Disse klutene er faktisk ganske gode. Med garn fra Nille. Og noen søte poser og stickers fra Wish. Disse tenkte jeg og selge til de som ahr lyst på, bare for moro.  Greit å ha noe i fingra når man først sitter i sofaen ;-D

Nå er det 4 1/2 uke til avreise. Jeg begynner å bli stressa for reisen og visumet så nå må det snart komme mail fra koordiantor 😉

Ellers var jeg på en sykkeltur i går, skulle sykle en runde på 5 mil, men når jeg kom til mamma som bor langs ruta, var jeg helt helt ferdig. Måtte kaste inn håndkleet og be sambo hente meg. Det ble bare 3,7 mil. Det var nok litt i overkant for meg nå. Men jeg tror alltid at jeg er i like god form som før og overvurderer meg selv. Lærer aldri…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg