Sykkelritt og ryddesjau

På søndag var det sykkelritt. Jeg skulle heie på sambo, så jeg syklet de 3 milene ut til Løken. Det var motvind overalt. Men gøy og sykle igjen. Sambo gikk litt tom på slutten, men alltid moro med ritt. Det sosiale er jo vel så viktig. Sette seg ned på gressbakken og spise en elgburger etter målgang, snakke med alle kjente om hvordan turen var, det er jo kjempekoselig. Jeg satt på hjem, det var deilig. 

Tirsdag hadde jeg en god dag. Så da gikk jeg i gang med å rydde i en bod i øverste etasje. Det er en “kryp”-bod. Men plass til veldig mye…altfor mye egentlig. Så der har vi samlet mye skrot fra vi flyttet inn. Vi har halve hver. Så da gikk jeg igang med å rydde min side. Bar ut alle kasser. Det var ikke en cm igjen på gulvet. Jeg kastet over en lav sko. Det ble 2 veeeldig tunge søplesekker. 

Jeg fant litt som jeg la på finn, så kanskje det blir noen kroner ut av det 😉 Men mest av alt, det er ryddig og merket så det er lett å finne igjen ting. 

Dagen i dag har vært tøff igjen. Mye hodepine og da blir jeg litt sliten. Jeg kom meg over døstokken i går, men formen er så dårlig. Jeg løp/gikk 8 km. I dag skal jeg egentlig på o-trening. Men må se an formen. Jeg er så sliten i dag. Noen ganger er det bare slik. Må bare ta med meg de gode dagene. Bør ut i dag også, men vi får se.

Jeg sliter med dårlig amvittighet for at jeg ikke skriver hver dag, men det er ikke så mye som skjer med prosessen. Har ikke hørt noe fra AVA Peter ennå. 

Men håper vi snart får en reiseplan. 

Ellers er formen så der. Noen dager er den bra andre ikke. Så har blitt inkalt til et NAV kurs, kurs for mestring. Slik at man kan komme tilbake til arbeidslivet. Gleder meg ikke, det er akkurat slik som dette som blir stress for meg akkurat nå. Og hvis jeg må spise mye smertestillende for å gå dit er vitsen litt borte, men vi får se hvordan det går. 

2 kommentarer
    1. Så flink du er med både sykling og rydding – godt begge deler på hver sine måter 😊 Håper dere hører fra klinikken snart slik at dere får noe å forholde dere til, og lykke til på NAV kurs 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg