I morgen ringer legen

Jeg kjenner jeg gruer meg litt til i morgen. Legen skal ringe kl 14. Det er bare å håpe på at ingen kommer på besøk akkurat da. Jeg må skrive ned det jeg tror hun kommer til å spørre om. 

Jeg har måttet skrive hele vår prøve historie nøye, det er det ingen som har krevd før. Så det blir spenende å høre hva hun tenker. Det er vanskelig å huske alt vi har vært gjennom. Så da er bloggen god å ha, å kunne gå tilbake å lese i “minneboka”.

I går var jeg og tok botox igjen. Forventet at formen skulle være kjempedårlig, men den har vært overraskende bra. En del vondt i hodet i går, og litt i dag tidlig men nå har det blitt borte. Det kan fremdeles bli veldig vondt da botox bruker lang tid på å virke. 

Ønsker alle en riktig god 17.mai 😉 Spis masse pølse og is 😉 

Jeg blogger mer i morgen kveld, kanskje vi allerede da vet mer om prosessen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg