Long distance call from….Russia

Ja du leste riktig. Vi har valgt oss Ava Peter i St.Petersburg, Russland. Det er fryktelig skummelt. Det er liksom så langt unna. Et litt skremmende land. Men nå har vi fått sterke anbefalinger om å reise akkurat dit. Vi satser nå alt vi har på dette. 

Jeg har lett i hele dag etter alle test resultat som vi kan sende dit. De gjør visst ting på et helt annet nivå enn andre kinikker i Europa. Jeg har lagt inn alt som kan være relevant for nytt behandlingsopplegg. De har også en egen donor bank med informasjon og bilder av donorene helt frem til 12 års alder. Og vi har funnet den donoren som vi ønsker oss mest. 

Samtalen gikk kjempefint, damen er engelsk så det lettet en god del på språkfronten. Men når jeg skal fortelle om den vonde aborten før jul har jeg store problemer og gråter mye. Dette er jo ikke noe jeg snakker med noen om. Jeg bare skriver om det, og det blir helt anderledes å snakke med noen direkte. Hun anbefalte at jeg tok en prat med en terapeut som er spesialist på eggdonasjon. Og det kommer jeg til å gjøre. Hun mente at det ville hjelpe meg psykisk til å være bedre forberedt til neste forsøk.

Dette blir spennede og jeg føler meg mer optimistisk enn på lenge 😉 Mer om oss i neste innlegg 😉

2 kommentarer
    1. Gratulerer med flott valg av klinikk. Vi har vært der to ganger. Har dessverre ikke lykkes så langt, men får ikke fullrost klinikken. Utrolig imøtekommende og profesjonelle. Og St. Perersburg er bare en helt fantastisk by. Dere kan glede dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg