Utslag på test…for urinveisinfeksjon

Jeg skjønte det var noe i gjære når jeg måtte fly på do 3 ganger på kort tid. Så dårlig blære har jeg tross alt ikke. Men har hatt mistanke helt siden vi var i Barcelona. Så jeg spurte legen der om å få antibiotika for dette. Greit å ha på lur. Jeg har også kjøpt multistix siden jeg er veldig ofte plaget med urinveisinfeksjon. Så da kan jeg teste og behandle med en gang før det virkelig blir vondt. Det ble utslag leukocytter og blod. Så var ikke i tvil om å bruke medisinen.

Godt jeg skrev oppskrift på pakken. Fort gjort å glemme når man ikke forstår pakningsvedlegget ;-P Den smakte ikke vondt engang, smakte sitrus ;-D

Testet også for hcg på samme prøve og den var like hvit. Jeg sluttet med medisiner i går. Så venter på mensen. Jeg tar jo østrogen, og når østrogen nivået i kroppen min dropper, blir jeg kjempedårlig (migrene). Så det har allerede startet. Første migrenetablett på 3 uker. Jeg har jo renset kroppen for all medisin, noe som gikk kjempebra 😉 Så nå virker medisinen igjen. Men gleder meg allerede til disse anfallene blir mindre om en ukes tid. På mandag skal jeg ta botox for migrenen igjen. Da bir jeg nok kjempedårlig i en uke. Forrige gang var jeg så dårlig at jeg trodde jeg var blitt forgiftet av botox men det var visst vanlig. 

Om en times tid får jeg en veldig viktig telefon, fra et fremmed land…. Spent på om vi forstår hverandre godt nok. Jeg skal ikke skryte på meg god engelsk, men jeg kan gjøre meg forstått. Det er bare litt mer vanskelig med så mange uvanlige ord. Men tror det kommer til å gå greit. Må gjemme meg på soverommet da min datter er hjemme i dag. Og da begynner hun bare å le av meg he he

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg