Nok en skuffelse :(

Nå har jeg ikke lenger troen på dette forsøket. Jeg er så skuffet og så sliten psykisk og fysisk. Vi må nok en gang til Barcelona…jeg som er så lei av å ha livet på vent. Jeg har jo ikke gode erfaringer med fryseforsøk heller.

Jeg har kjempevondt i magen. Men det tror jeg er mensen som er på vei.

Jeg må nok innfinne meg med at prosjekt "baby" ikke kommer i havn.

Det er nytteløst å skrive til Barcelona at det er negativt forsøk da testdato er neste mandag om en uke. Men jeg har ingen tro på at det vil komme noe positiv test etter dette 🙁

Jeg er bare så lei meg på sambos vegne. Dette er tøft også for ham <3

Hva gjør det med oss til slutt? Det kan bli vanskelig å forholde seg til hverandre etter slike nedturer som har vart i snart 4 år.

4 år med skuffelser, tårer, opp og nedturer…

4 kommentarer
    1. kjenner meg litt igjen.. Krysser fingrer og alt for dere! å få bare en strek på testen er ikke særlig kult.. Lykke til!

    2. Ikke gi opp håpet enda. Gi det noen dager til. Du kjenner kroppen din best, selvfølgelig. Men undere kan skje! Også på en hverdag. Jeg krysser alt jeg har og sender alt babystøvet jeg fant.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg