Phonecall from Spain….;-)


Plutselig ringte telefonen midt under husvasken. Jeg fikk ikke reist på jobb da jeg hadde skiftet til sommer dekk på bilen. Så da gjorde jeg husarbeid istedet. Jeg får nemlig et viktig besøk i morgen som dere får vite litt om senere. Så da måtte det tørkes støv og shines litt ;-).

Så plutselig står det Spain på telefonen. Hjelpes, blir jo alltid litt nervøs. Det går jo på Engelsk og de er ikke kjent for å være kjempegode på det språket, spanjolene. Det er jo viktige beskjeder som kommer så man må ha tunga rett i munnen. 

Jeg har fått ny koordiantor, Julia. Lydia har sluttet. Og Julia er bedre på engelsk enn Lydia. Så jeg får en mail i dag hvor alt står, hva slags medisiner jeg skal bruke og når jeg skal ta de, oppmøte på klinikken osv. 

Men hovedpoenget er at donor skal ha uttak på fredag, og innsett blir på tirsdag 2.mai. 

Endelig skal det skje igjen. Jeg har jo mer tro på ferskforsøk, vet ikke hvorfor men det har jo funket før. Nå kan jeg senke skuldrene litt for nå vet vi mer. Denne ventingen er forferdelig. Man vet ikke når man skal booke hotell og fly osv. Men nå fikk vi uvanlig god tid. 

Vi har ikke bestemt oss for om vi tar en dag før for å slappe av litt eller om vi tar opp og ned tur. Det må vi snakke om i kveld.

Så da vet dere litt om hva som skjer videre. 
 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg