Beklager at jeg ikke skriver så mye nå

For dere som lurer på hvordan det går. Beklager at jeg er litt stille om dagen. Jeg driver med avvenning av smertestillende fordi de ikke virker så godt lenger. Jeg har brukt litt for mye det siste året.Og da har jeg konstant hodepine. Da blir jeg veldig sliten. 

Men jeg har også vært på jobbtur i  helgen. I fjor vant vi en konkuranse blant alle Boots apotek i landet og da har vi brukt prispengene til en fin tur. Vi valgte en tur til Strømstad spa. Vi har kosa oss med god mat, god vin,  shopping og mye latter. Noen hadde også spabehandlinger men jeg tok meg ikke råd til det denne gangen. Men jeg gikk litt bananas i godtebutikken da. Noe jeg ikke burde gjøre….


Det var jo full krise i heimen på fredag når jeg skulle finne noe å ha på meg på turen. Med 12 kilo ekstra på kroppen er det ikke mye som passer. Det var grining og ståhei…uff stakkars sambo. Er ikke lett for ham nå. Jeg er veldig hormonell og lei. 

Har ikke hørt noe fra klinikken ennå dessverre, men håper jeg får noe svar i morgen. 

Takk til alle som heier og leser 😉   <3<3<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg