Jeg måtte ha en pause…


Beklager men jeg måtte legge vegg både data og blogg litt. Jeg var egentlig kjempelei. Både prøving og blogg og alt. Jeg har vært inne i en grusom periode med migrene, så kan hende derfor jeg måtte kapitulere litt. Jeg har hatt sammenhengende migrene i snart 10 dager. Jeg er kjempesliten. I går kveld endte det med at jeg måtte kaste innpå en sovetablett og legge meg kl 21. Sambo måtte vekke meg kl 23 fordi da måtte jeg ta medisinen for forsøket. Jeg må jo ta de hver 8.time. 

Jeg vet ikke hvordan det ligger an med donor ennå. Har ikke hørt fra klinikken, men tror og håper hun begynte på behandling i påsken. Jeg er allerede veldig nervøs for hvordan det kommer til å gå. Hvis vi får 2 streker etter innsett kommer jeg til å være kjemperedd for alt. Men kan det gå galt sååå mange ganger da??? Jeg har sagt at jeg gjør et fersk og et fryseforsøk til før vi gir oss. Mon tro om vi blir foreldre noen gang…..

Men som dere ser på bilde er jeg godt forbededt til testing. Over 100 tester har det blitt. Litt fordi jeg har bestillt litt her og litt der. Litt på Ebay og litt på Wish og litt på Billige tester. Litt gøy og se hvem som slår ut tidlig hi hi. Det var ikke meningen at det skulle bli så mange men slik går det når jeg har teflon hjerne og ikke husker hvor jeg har bestillt. Plutselig bare rant det ned i postkassa. ;-D

Jeg må den tunge veien til legen i morgen da disse hemoene mine ikke vil gå vekk, huff for et svineri. Nå har jeg hatt dem i over 14 dager. Og nå tror vi at de har levret seg. Og da må hun åpne og tømme dem. Ny fastlege (gudskjelov dame) så ikke så morro men må ha dem vekk før innsett, så har ikke noe valg….
 

Nå skal jeg straks reise inn til Huseby for å måle slimhinne. Så da får jeg kanskje vite litt når jeg sender inn det svaret. 

2 kommentarer
    1. Det er lov å være litt lei innimellom, og da er det godt å ta pauser 😊 Håper du og donor er i rute for nytt innsett snart – du er i allefall godt forberedt mtp antall tester som kan brukes 😊👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg