Mine tanker går til STOCKHOLM i dag <3

Stockholm er en fantastic by og svenskene er et hærlig folk. Dette kan skje overalt, også i vår Karl Johan…. Denne gangen måtte svenskene erfare grusomhetene. Jeg har vært i Stockholm flere ganger og liker meg kjempegodt der. Men vi må ikke la redselen få overtaket. Vi må fortsette og leve som før. Ikke la terroristene få overtaket….

 

Jeg tok den siste p-pilla i går, så da er det bare å vente på mensen. Siste uka har vært litt kjedelig. For jeg har fått hemorider av den gjenstridige varianten. Prøvde først med både krem og stikkpiller Scheriproct, men det hjalp ingenting. Så måtte ringe legen og få noe på resept. Den har jeg brukt et par dager og det vonde er borte men ikke “hemoen”… Jeg prøvde å løpe en tur på torsdag, men måtte vagge hjem da det ble for smertefullt. Nå er det liksom nok. Syns jeg har fått dosa mi nå. Håper jeg blir friskere frem til neste forsøk. Som blir i uken etter 1. mai. Donor skal som sagt stoppe med sin pille et par dager etter meg og begynne stimulering på sin 3. syklusdag. Det blir vel i påskehelgen, så regner vi 12-16 dager med stimulering. Jeg håper hun klarer seg akkurat med 14 dager fordi vi fikk beskjed om at fristen for når sædprøve blir kastet utgår denne måneden. Men vi måtte betale et års oppbevaring hvis det gikk over til mai. Syns jo det er litt dårlig hvis vi må betale 2500,- for 1 dag. Håper det ordner seg. Har jo betalt mye penger til denne klinikken nå. 

Når sambo blir spurt om hvordan vi kan bruke så mye penger på dette her, svarer han at det er en prioritering. Vi har ikke hytte på fjellet, båt på sjøen, campingbil eller noe annet. Så han prioriterer dette her for å oppnå sin drøm. De eneste turene vi foretar oss er disse turene til klinikken. Vi reiser ikke til syden eller noe sånt. Ja vi har vært litt i sverige på O-løp, men det koster ikke like mye. Vi er også på noen småturer på sykkelritt, og vi koser oss med det. 

Håper vi får oss en liten tur på fjellet for å besøke svigers på hytta, hvis sønnen min på 17 blir med sin bestefar på hytta. Jeg reiser ikke bort med han alene hjemme ;-D 

Ønsker alle en super påske <3

 

2 kommentarer
    1. Håper dere snarlig får igjen for investeringen dere gjør ifm babyønske – det er dere vel unt. God påske 🐣🐤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg