Neida…..

Jeg testet kl 04 i natt og kl 7 i dag tidlig…Det kom bare "Ikke gravid".

På søndag var jeg faktisk overbevist om at jeg var gravid med mange skyggegtester. Men siste test i dag (en early test som skal slå ut på 10 u/l) ga ingen utslag. Så jeg er overbevist om at blodprøven heller ikke gir resultater dessverre. Men legen skulle ringe meg i morgen tidlig.

Dette er et hardt slag da jeg blir jo alltid gravid, jeg klarer bare ikke beholde det..

Nå er vi litt i uvisse her. Skal vi gå for nytt fersk forsøk på samme klinikk? Vi har ikke tro på den eskimoen som ligger igjen i Barcelona. Skal vi orke å skifte klinikk igjen. De er litt styr med alt papirarbeidet og kanskje må vi vente lenge på nytt forsøk.

Hvis noen har noen gode forslag nå så kom med de 😉

Eller noen oppmuntrende ord, tas også imot med takk <3

5 kommentarer
    1. Uff, så leit…! Fulgt med i spenning de siste dagene. Spania skal jo være dyktige, men ville ha byttet donor.
      Stor klem til deg

    2. Jeg vill forsøkt igjen med et ferskforsøk på samme klinikk. De er meget proffe i Spania på dette her, og det er gode sjanser hvis dere prøver igjen. Ville ikke ordet å skifte klinikk, hvis dere allerede er på et bra sted.
      De kommer garantert til å bytte donor, mener at det er standard prosedyre når man forsøker igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg