Nå er det bare halmstrå igjen..

Jeg har testet 2 ganger i dag. Først kl 7 med strimmel. Nå er jeg tom for strimmel så kl 11.15 tok jeg en CB Early som skal slå ut på 10 u/l. Jeg synes jeg så en skygge men når sambo kom hjem fra joggetur så han ingenting på den. Han trodde det var ønsketenkning fra min side ;-D

Nå er det et halmstrå igjen. Ei på facebook gruppa hadde embyoadopsjon i fjor og testet mye. Hun fikk ikke positiv før dag 11. Jeg er på dag 9 i dag. 

Men nå har jeg en test igjen. Den må spares til i morgen. Da skal jeg jo også ta blodprøve så det er jo en sikker kilde. Det er en slitsom tid. Jeg hater uavklarte ting….dagene går uendedelig sakte og jeg er lei. 

Jeg har mye murringer i livmor. Så sånn sett skulle man tro at det var noe i gjære men det er kun halmstrå…

Forhåpentligvis får jeg svar fra ahus ut på dagen i morgen. Jeg prøver å dra inn så tidlig som mulig…

3 kommentarer
    1. Kjedelig å føle slik usikkerhet. Håper det bare er for tidlig ennå, men det får du svar på i morgen tidlig. 😊👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg