Altfor tidlig å teste?????

Jeg har fått veldig mange meldinger i dag om suksess historier der de har testet og testet og ikke fått positiv test. Så plutselig på rugedag 10/11/12 så ble det plutselig positiv. Alle sier at det er for tidlig å teste så tidlig med fryseforsøk. Jeg er visst bare på ruge dag 7 i dag så da er det bare å kutte ut denne testingen et par dager. Nå er jeg straks tom for tester uansett. Jeg har bare to Clearblue Digital og de er ikke veldig sensitive så de går ikke å bruke før helt nerme testdato.

Testdato er 22.mars, altså på onsdag. Men skal jo ta blodprøve på mandag og da vet vi sikkert uansett. 

Jeg tar helga og skrur på tålmodigheten igjen, kanskje det er gode nyheter på mandag 😉

2 kommentarer
    1. På mitt andre forsøk testet jeg først positivt på dag 11 etter innsett. Før det var det helt hvitt. Jeg tror de embryoene festet seg mye senere enn de andre gangene og da gav de utslag mye senere enn de andre gangene. Ikke gi opp. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg