Selvsagt har jeg begynt å teste ;-D

Kanskje vårt lille innfall om å dra til Sagrada Familia i Barcelona på fredag kveld kan ha hjulpet, men vet ikke ennå. Vi satte oss i stillesonen og holdt hender og ba en stille bønn om at dette skulle gå veien vår. 

Og selvsagt har jeg begynt testingen i dag. Dere trodde vel ikke at jeg klarte å holde meg he he.. Jeg har brukt strimler, hele 4 i tallet. Alle vet jo at det er aaaallllt for tidlig, men det er jo gøy å se hvor tidlig kan man se utslag. Jeg blir ikke skuffet fordi jeg vet det er for tidlig. 

Men jeg bestillte en eske tidlig tester fra Komplett apotek. De skulle være så kjappe. Men den pakka har nå vært borte i en uke…snart trenger jeg den ikke.

I morgen skal jeg ikke teste før på kvelden. Men det er nok altfor tidlig ennå 😉

Hele lørdag hadde jeg veldig mye murringer, men dette har avtatt. Jeg har ingen symptomer ennå. Jeg har ikke kjent noen stikninger som jeg gjorde forrige gang. Så kanske gikk det ikke den her gangen men det vet vi mer om om noen dager. 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg