Jeg ruger på 2 perfekte blastocyster ;-)

Turen fra hotellet til klinkken foregikk i stillhet. Vi var veldig spente. Legen foreskrev Klexane sprøyter og vipps lå jeg i stolen for innsett. Det gikk veldig fort. Vi var vel der inne i maks 10 min. Legen fortalte at blastocystene var av topp kvalitet. To med AA kvaliet og det tegner jo godt. Vi betalte vel ca 20000,- for denne timen. Så måtte vi innom apoteket og kjøpe medisiner. Det ble jo nesten 3000,- det også. Men det er det verdt. Jeg kom over dette smokkemerket som skal være veldig gode. Den skal være lykkeamuletten vår. Fargen kan brukes av begge kjønn 😉

Så tuslet vi hjem i sakte tempo og nå ligger jeg på senga og slapper av (bortsett fra et lite blogginnlegg da). 

Jeg føler meg heldig som har muligheten til denne prosessen. Det er ikke alle som har denne muligheten. Men det er ikke mange år siden jeg traff sambo, 4 år siden faktisk. Og jeg sa at jeg var ferdig med barn så det var han klar over. Men jeg modnet etter en tid da han hadde vært singel lenge og ikke hadde barn og ønsket var stort. Hans søster har heller ikke barn så dette er muligheten til å bringe hans slekt videre. Man lærer mye om seg selv og sin partner gjennom en slik prosess. Man blir nærmere hverandre selv om dette er en prosess jeg helst skulle vært foruten da den tærer på kropp og sjel. Men når vi først har denne muligheten som er hans eneste mulighet til å bli pappa, bruker vi den. Det er jo eneste mulighet for meg pga alder, men menn kan jo bli pappa hele livet, det blir jo aldri for sent…..det gjelder bare å finne den rette…

Disse skal jeg sette hver kveld, gruer meg litt men tror det kommer til å gå fint 😉

Vi skal ut å spise middag i kveld. Da skal vi ta taxi til en god restaurant. Men først noen timer på senga og skrolle på FB. 

Været i dag har vært knall. Det var så deilig å tusle rundt i sola fra klinikken tilbake til hotellet. Skikkelig vitamininsprøytning 😉 I morgen går turen tilbake til Norge og kulda. Men jeg skal tilbringe dagene på sofaen varm og god he he 😉

7 kommentarer

Siste innlegg