Start på utrogest og snart avreise

Hey bloggen… ;-D

I går startet jeg på Utrogest tabletter. Disse skal innføres vaginalt. Fordelen er at man da ikke blir så trøtt, men det er jo et forferdlig klin. Disse skal tas hver 8. time hele døgnet. Og i mange mange uker til…forhåpentligvis. Noen ganger velger jeg å ta de oralt (svelger) på kvelden fordi da blir jeg skikkelig trøtt og får sove godt. 

Er jo veldig spent på dette fryseforsøket. Er det virkelig like god kvaitet på disse eggene selv om de har vært fryst? Vil de feste seg denne gangen? Vil vi klare oss over uke 8? Og vil det gå hele veien denne gangen? Mange spørsmål og vi er selvsagt kjempespent. 

Vi reiser på torsdag morgen. Så har vi time kl 12 på fredag. Vi velger å reise hjem på lørdag selv om vi egentlig har lyst til å være til søndag. Men i og med jeg ikke skal trave rundt så mye så er det best å komme seg hjem i vante omgivelser der jeg slapper best av. Jeg har tatt meg en uke ferie i forbindelse med dette forsøket. 

Jeg har selvsagt bunkret opp med tester og gleder meg til å begynne testingen.Følg med på Instagram “ivfetter40”.  Jeg kommer jo til å bli kjempeskuffet hvis det ikke fester seg. Det har jo festet seg hver gang, men denne gangen har jeg ikke godfølelsen, vet ikke hvorfor. 

På  fredag etter innsett blir jeg liggende i sengen på hotellet. Så da blir det et nytt blogginnlegg. 

Så nå er det bare å gå på loftet og hente kofferten. See you 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg