30 stikk i hodet…

Da har jeg følt meg som nålepute. 30 stikk med botox i ansikt, hode, nakke og skuldre.  Jeg grudde meg kjempemye, men det var veldig små nåler. Hun brukte bare 2-3 min på alt sammen. Det gikk veldig fort. Hun satte mellom brynene, over brynene, i hårfestet, i kjeven, tinningen, nakken og ut på skuldrene. Men virkningen kunne ta fra 5-10 dager å komme igang. Jeg kunne få litt forkjølsessymptomer samme dag. Jeg fikk ikke lov å løfte tungt samme dag, ei heller vaske håret så da utgikk trening før jobb. Dette er jo mot migrene og ikke en skjønnhetsbehandling. 

Hun sa jeg måtte være tålmodig, da det kom til å bli bedre for hver gang jeg tok behandling. Og det går 12 uker mellom hver gang. Tok man det for tidlig kunne man utvikle antistoffer mot botox og det er jo ikke særlig lurt. 

Som vanlig når min smerte kommer opp sitter gråten løst. Sikkert fordi jeg er veldig sliten av det. Så jeg begynte selvsagt å gråte når jeg skulle fortelle om det. Nakken er nå veldig stiv, men jeg kunne ta smertestillende som vanlig.

Men nå er det bare å vente på resultatet. Håper veldig på en bedring 😉

8 kommentarer
    1. Håper botox behandlingen gir deg stor bedring og en smertefri hverdag 😊👍

    2. Høres ikke godt ut m hodepine/migrene hver dag.. Kan nok ikke forestille meg hvor jæ**** det er.. Håper virkelig disse stikkene hjelper deg i så måte. Masse lykke til både med botox og nye forsøk i nær fremtid! Her er det bare ryggen som plager meg litt.. men på den annen side er d ikke lenge igjen da.. 😱
      Klem

    3. Hei igjen!
      Så dumt at du ikke er bedre.. 😥
      Har igjen 2 uker max: skal settes igang 10.3 om ikke noe skjer før vel å merke..
      Hjemme ja.. her er alt “som før..” Dvs greit, men ikke sånn jeg ønsker og håpte det skulle vært.. Håper fortsatt men lyset brenner litt i begge ender føler jeg..
      Jeg ønsker deg allikevel alt godt! Håper noen kan hjelpe deg m dine smerter assa.. gjør vondt å lese om det.. Jeg er iallefall fysisk relativt frisk.. 😱🙈💜

    4. Mammatilsnart3?: Oj det har gått fort ?? Skal bli godt å bli ferdig tenker jeg ?
      Så trist at situasjonen er så dårlig på hjemmebane?? tenker ofte på deg?? håper fødsel går bra ?? Masse lykke til?

    5. Ja, du.. Fort og fort.. Det har iallefall gått fort på slutten.. Vanskelig når mamma døde oppi alt dette og..
      Gleder meg ikke til fødsel, men babyen må jo ut, og akkurat det skal bli godt.. å bli ferdig! Satser på lite komplikasjoner til tross for min høye alder da.. “Vondt’en” undervegs glemmer jeg forhåpentligvis som de foregående gangene!
      “Hjemmebanen” skyver jeg bare foran meg.. En ting om gangen, lizzm… Sliten og lei av null støtte derfra, men man får ikke tyngre bør enn man klarer å bære, sies det.. Får tru det stemmer…
      Jeg vet jeg fortjener bedre, og hadde bare hjertet mitt klart å gi slipp, og fornuften fått komme på banen, så hadde det vært lettere..
      Får håpe jeg får styrke ett sted fra når “alt er over…” Gudene skal vite at jeg trenger det.. Dette siste året her har vært et sant helv*** for å være ærlig.. Mener ikke å være negativ assa, bare ærlig.. Gleder meg jo til å bli mamma til denne siste her også 😬😊

    6. Mammatilsnart3?: Uff du har jammen hatt det tøft det siste året 🙁 Men det er rart med det, man henter styrke et eller annet sted. Du er jammen sterk altså <3
      Kjærlighet er ikke lett... Håper det blir som du håper <3 Fødsel er jo alltid vondt men man glemmer så fort vettu 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg