Jeg ble snikfilmet….

Vi tok en løpetur til naturreservatet på baksiden av fjellet. Ned til Beverriket. Flotte demninger og “avspiste” trær. Det ble 9 km i bratt terreng…veldig bratt ;-P

Sambo hadde gjemt seg bak noen trær og filmet meg mens jeg kom løpende. Jeg ante fred og ingen fare, men der lå luringen og filmet ;-D

video:IMG_0878-2

 

 

 

Jeg ser at filmen ikke virker og jeg får det ikke til dessverre 🙁

 

Jeg sender ham litt i forveien da formen min er begredelig. Disse betablokkene er noe herk. Orker jo ikke løpe noenting før jeg må gå. Litt motstand og kroppen sier bare nei nei…. Jeg har begynt å trappe ned så skal bli godt å slippe de snart. Når ikke pulsen går opp vil jo heller ikke kroppen kvitte seg med melkesyre og du stivner totalt. Man får heller ikke noe nytte av forbrenningen etterpå da pulsen ikke går opp, så kiloene bare renner på. Nå er jeg så feit at jeg ikke kommer inn i noe klær 🙁

Hodepinen og nakkesmertene er tilbake. Det er veldig synd da det startet så fint etter besøket hos nevrologen. Hun skal ringe meg på torsdag, så da får vi høre hva hun mener. Håper jeg får rask time til botox. På mandag skal jeg ta MR av hode og nakke. Det blir spennede å høre om det har blitt noe forandringer siden sist. 

Svaret på FISH testen får vi kanskje på tirsdag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg