Ingen plan ennå…

Det er veldig gøy at så mange lesere finner veien til min blogg. Det er jo ingen “livsstilsblogg” akkurat. Man må jo være litt ekstra interesert for å finne akkurat denne bloggen. Jeg burde jo egentlig skrive litt hver dag. Men det skjer ikke akkurat mye på eggdonasjonsfronten nå for tiden. Og det er nok ingen av mine lesere som er så veldig interesert i hva jeg gjør i min hverdag. Så akkurat nå for tiden har jeg ikke så mye å skrive om da det ikke foreligger noen plan for neste forsøk ennå. 

Det eneste som blir gjort akkurat nå er en test som gjøres på sambos sædceller. Testen heter FISH. Den tar man for å finne ut om det er noen kromosomfeil på DNA’et. Den koster ca 4000,- norske kroner. På klinikken sier de at det tar ca 2-3 uker og få svar, men på nettet står det at man kan få svar på 24-48 timer. Så vi får bare vente i spenning og håpe at det ikke er noe galt. 

Kroppen har nok begynt å komme tilbake til normalen. Den værste bøygen er nok over for psyken også. Men jeg er nok inne i en periode der jeg har mistet troen på at vi vil lykkes. Dette går jo litt opp og ned. Jeg er nok nede i en liten dal pga vekten. Jeg er jo ikke motivert for å legge om kostholdet. Treningen går ganske greit, føler at formen er stigende. Men når man vet at om en stund blir man liggende på sofaen igjen å ruge, greier jeg ikke helt å gå inn for både slanking og hard trening. Men det er jo litt gøy å kjenne at man kan løpe lenger og lenger for hver gang man er ute. Dørstokkmila er jo også høy for tiden. Det er jo litt kjedelig å løpe langs veien pga is i skogen. Vi liker oss jo best i skogen 😉

Det vil bli litt sjeldnere innlegg i og med at det ikke skjer så mye ennå. Men kommer sterkere tilbake når vi nermer oss med en ny plan 😉

Hvis ikke det er noe dere lurer på, eller noe dere vil jeg skal skrive om 😉

 

6 kommentarer
    1. Veldig hyggelig å følge med på bloggen din, og å lese om ting du gjør på fritiden under prøvefasen. 😊

    2. Veldig bra du oppdaterer om situasjonen. Jeg er en av de som sjekker hver eneste dag om det har kommet nye innlegg, så håper du kan komme med jevnlige innlegg fremover også. Selv om det ikke skjer noe konkret. Det er alltid interessant å lese tanker reflekteringer rundt prosessen, selv om det ikke skjer noe håndfast hver dag 🙂

    3. Ja, fortsett å skrive – du inspirerer og motiverer med det du skriver. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg