Vi stikker til Køben….;-)

I dag er dagen vi har gledet oss mye til…jeg og min datter. I dag reiser vi på shopping til København. Gud vi skal kose oss. Eneste jeg gruer meg for er at hvis min datter har min “Shoppingkondis” når jeg var like gammel, og det har hun sikkert ….da blir mor helt skutt ha ha ;-D Det ender vel som min sambo når vi handler, borti et hjørne på facebook hi hi….

Men vi har med kosedresser og skal “chillen” på rommet….det blir stas ;-D Når hun fikk gaven sa hun: “Endelig skal jeg på tur med en som er like glad i shopping som meg” Håper det står til forventningene he he…

I går bakte jeg kake til sjefen, siste dagen hennes i dag. Først bakte jeg kringle…den ble kjempegod men kom ikke gjennom “beauty” kontrollen, den ble for stygg og blir ikke med. Jeg ser sambo har “stjålet” en bit med på jobben…håper han sier at ikke jeg har laget den ha ha…

Så lagde jeg successterte (gulkake)…den ble kjempfin, lagde sjokolade mønster i dag tidlig, håper den smaker. Jeg har igjen iskake i frysern fra en bursdag i romjula, den må også spises opp. De på jobben blir jo kjempeglad når jeg har med kaker så det går nok bra ;-D

Så snakkes vi nok på søndag 😉 God helg alle sammen 😉

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg