Nå går alt så meget bedre ;-)

Formen har blitt myyye bedre og det er så deilig. Energien har begynt å komme tilbake…endelig. Siste uken har hjulpet mye. Jeg dro på jobben i går for å spise julelunsj, Kjempekoselig 😉 Og kjente at jeg har lyst til å jobbe litt igjen. Men skal prøve forsiktig pga nakken. Vil ikke dra det for langt i forhold til medisiner.

Men i uken som gikk fikk jeg laget karameller. De ble overaskende gode altså. Må bare kokes lenge nok 😉

Nå skal jeg bare kjøpe litt fint papir og pakke de inn i 😉 De anbefales hvis du ikke har prøvd. De ble seige og gode slik karameller skal være.

Vi har vasket huset, kjøpt alle julegaver, pynta treet og ordnet senger til overnattingsgjester på julaften. 

Så på søndag inviterte vi min bror og sambos søster og mamma på middag. Og jeg skulle gjøre noe jeg aldri hadde laget før. Helstekt landkylling fra Stange. Det var med masse urter, chili, løk, hvitløk, og masse rotgrønnsaker. Urtesaus fra bunnen også. Også har jeg sykt dilla på poteter.. Så da måtte jeg lage duchesse poteter, de er så gode. Det ble servert med grønn asparges og tomatsalat.

Kyllingen måtte stekes lenger enn beregnet (så irriterende), men alt ble kjempegodt og alle spiste masse. Til dessert hadde jeg laget sjokolademousse. Alt ble vellykket. 

Eneste som er litt vondt i hjertet mitt nå er at min ex prøver å få min sønn til å si noe negativt om at han skal bli storebror. Han maser så fælt på ham til han til slutt sier at det er bra for oss og ikke for ham. Og det er jo ex snarlig ute med å fortelle meg. Jeg tror bare at noen på skolen eller noen kamerater har sagt noe og da blir han litt lei seg for det (han er litt sår på slike ting). Jeg tror det går over om en stund men akkurat nå er det litt leit. Håper han vil komme på julaften <3 Prøvde å si at jeg ikke blir noe mindre glad i ham selv om det kommer en til men det synes han ble teit og ville ikke snakke med meg….:(

Men i dag skal vi på ultralyd (privat). Jeg måtte bare sjekke før jul om alt står bra til. Synes det er lenge til 16. januar og ordinær lultralyd. Krysser fingrene i dag <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg