Hey bloggen….


Da var katta ute av sekken. Og det var ingenting å grue seg for. Vi ble endelig enige om bilde og tekst. Det ble bestemt at på søndag skulle det skje. 

Det sa bare pang…..det rant på med gratulasjoner og støtte. Men også at vi var veldig tøffe, noe jeg tolket som om de trodde vi hadde kommet i “uløkka” og ikke at dette var selvvalgt. Flere satte morgen kaffen i halsen og trodde det var en aprilspøk. Og det skjønner jeg, det er jo ingen som hadde trodd dette i min alder. Jeg gråt en skvett av glede og en tung byrde ble tatt av mine skuldre. Jeg gikk en tur i skogen for å få klarne hodet.

Vi ble bedt i middag til min mor samme dag. Og dit kom også broren min og familien. Deres eldste sønn kunne proklamere en stor nyhet om at det også kom en baby til hos dem….2 dager før oss. Det er jo kjempestas, da blir jo disse barna nesten som søsken og det er jo kjempefint for barnet vårt som blir nesten enebarn. Det var en nyhet som gledet meg stort. De har ikke villet fortelle det fordi de ville at det skulle gå bra med oss først. 

For å få ro før jul trenger jeg en ultralyd. Bare for å sjekke at alt er bra. Så da har vi bestillt time på tirsdag 20.desember. Da håper jeg at alt er i orden 😉
 

2 kommentarer
    1. Veldig hyggelig at alle tok denne fantastiske nyheten så bra. Alt er helt sikkert veldig fint, men moro å ta en titt på den lille igjen på ultralyd 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg