Har du fått maga???

Plutselig sto sønnen i døra…jeg var helt uforberedt… Han skulle prøve den nye dressen sin. Jeg satt i sofaen og sløva. Men heiv meg opp for å få han til å prøve den før han dro. Når han tar den av igjen sier han plutselig…

Har du fått maga??? Jeg mista litt munn og mæle men fikk stotra frem at ja han skulle bli storebror. 

Hæ seriøst….?? Dævva ikke den a??  Har dere mekka en ny??   (HA HA HA) ja ja den ungdommen….. Men nå er katta ute av sekken da… Det syns hvertfall når “han” legger merke til det ;-D Vet ikke om han ble så veldig glad for det akkurat da men, han må få la det synke inn litt 😉

I går fortalte vi det til svigers. Svigerfar fikk tårer i øynene, mens svigermor var litt mer tilbakeholden. De har jo også vært med på at det har gått galt. De ble litt mer positive etterhvert når de skjønte at vi hadde testet og alt var i orden. De måtte nok la det synke inn litt. For svigermor hadde tenkt at “hun aldri kom til å bli bestemor”. Men de er jo veldig bekymra da, for at alt skal gå bra med både meg og babyen.  Men jeg tror de gleder seg kjempemasse. Jeg gikk innom dem på gåturen min i dag og måtte legge igjen en genser fordi jeg ble så varm og da var alle 4 øynene rettet mot magen min  😉

Nå gjenstår bare søsteren til sambo. Det blir ikke lett. Hun har ikke taklet det så bra før, så jeg spurte om å få slippe å være med på det da jeg ikke klarer å få negative vibber på dette nå. Men håper hun tar det greit etter å få tenkt seg om….

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg