Duotest….6 cm og alt var strålende fint <3

Jeg var som vanlig kjempenervøs foran denne timen også. Stålsatte meg med bilde på netthinnen om dårlig beskjed…men det trengte jeg ikke 😉

Det dukket opp en meget aktiv krabat eller krabatine på sjermen <3 Dette er jo kjemperart…hadde jo ikke trodd dette selv for noen år siden 😉

Alt var fint, hun fant neseben, nakkefold var 2,1 mm,  hjertet var 4 delt, så magesekk, armer og ben. Det var vanskelig å måle da den lå veldig urolig hi hi

Alle svar fra målingene ble lastet inn i et dataprogram som da kommer frem til noen resultater som tilsammen regner ut prognosen for evnt triosmier 13,18 og 21.

Hun bruker da donors alder fordi det er eggets alder og da kom hun frem til at det var svært usannsynelig at dette barnet har noen trisomier.

Dette var mine resultater. Siste kolonne er da omregnede verdier, og dette er veldig bra 😉

Nå kan vi snart rope det ut….snart ;-D ;-D ;-D 

 

14 kommentarer
    1. Dette er så flott – 😊 Nydelig bilde, er det fra din lille baby? 6 cm er vel målt fra rompe til hodet, så den er vel et par cm lengre totalt, om jeg ikke tar feil ❤

    2. Gratulerer, så deilig å være forbi uke 12! Og for en nydelig liten tass 🙂

    3. Wow! Gratulerer så masse! Detta går veien! Og dine tall er jo bedre enn mine faktisk!
      👍👍👍👍
      Klem

    4. Det er en uke til testdato, så vi venter. Du er langt foran meg i løypa denne gangen. Men jeg lurer på en ting. Har du gått lange turer i skogen i løpet av de tre første månedene? Jeg får nesten ikke lov å røre meg av NIN gynekolog, veldig frustrerende.

    5. Rubia: Jeg fikk lov å gå turer hvor jeg ville, men jeg har vært så dårlig at jeg rett og slett ikke har orket å bevege meg 🙁 Men før jeg ble dårlig gikk jeg mye i skogen jeg, men bare rolig, det var uvant gitt ;-D
      Han ville bare ikke at jeg skulle løpe og hoppe så mye 😉
      Men guud så spennende da Rubia<3 Nå håper jeg inderig det går veien altså, det fortjener du nå 😉 Du må sende meg melding når du har testa assa 😉

    6. Ahaaaa…. i see… Tenkte ikke på det jeg da serru.. mitt prøvesvar på Downs var nemlig 1:441, og fikk derfor ikke fostervannsprøve.. Men får tru alt er bra lell.. Når har du termin nå sånn ca a? (Orker ikke regne meg framover.. Hehe)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg