Plutselig forsvant alle symptomer…..

Plutselig forsvant alle symptomer. I går synes jeg plutselig magen sank inn. Var bare ørlite kvalm rett før selskapet vi var i, men det tror jeg kom av nerver pga at noen skulle se det. I dag er magen ennå mindre og kvalmen er helt borte. Skal til og med vaske badet…..det er leeeeenge siden jeg tok i ei vaskefille for å si det sånn…. Jeg er jo klar over at symptomene kan bli borte i uke 12  men det var liksom så mye som forsvant på en gang + at jeg har hatt urinveisinfeksjon..

Nå er jeg litt i ferd med å frike ut her….blir jo helt paranoid av mindre 🙁 

Og vi skal ikke til ultralyd før på torsdag. Da er det andre del av duotesten. Så kommer jo til å være skikkelig bekymret frem til torsdag.

Jeg kommer til å bli en av de overforstyrra gravid damene…jiz…

 

10 kommentarer

Siste innlegg