En sprell levende baby <3

I dag har vi vært på AHUS for å titte på babyen. Og det var en sprell levende baby på 4 cm som sparket og bokset hi hi 😉 Vi er jo alltid like spente, men nå mente legen at det ville gå fint helt inn 😉

I går var jeg i begravelse, og det var veldig tungt. Jeg bandt meg nok veldig, både fordi jeg var redd noen skulle se magen min og det var så trist for mange sår ble revet opp igjen. Kvalmen holdt seg borte i går, men jeg fikk igjen med renter i dag. Nakken tålte nok heller ikke påkjenningen i går. Våknet i natt med stokk stiv nakke og dundrende hodepine. Så måtte få hastetime hos kiropraktor i dag. Jeg orket rett og slett ikke å dra på jobb i dag. 

Huseby fikk tatt MRSA, ESBL og VRE test. Den tok han i hals, nese og underlivet. Dette fordi jeg har vært på klinikk i utandet utenfor Skandinavia. Det er for å teste antibiotika resistente bakterier.

Må bare si stakkars sambo nå….jeg bare ligger på sofaen, raper, gulper og klager hele tiden 🙁 Jeg hadde ikke taklet slikt, jeg hadde sikkert reist…. Men han henter og bringer unger, løper å henter alt jeg behager… Gud jeg elsker den mannen <3<3<3

3 kommentarer
    1. Fantastisk rett og slett. Nå kan dere se fremover og nyte magen som vokser. ❤ Skal du hyppig på ultralyder som en del av oppfølgningen? Foressten veldig koselig med ultralydbilde av nurket ditt ❤

    2. Glad mamma: Nei tror ikke det er planlagt noe mer nå bortsett fra siste del duotest 😉 og oul 😉
      Jordmor sa det var vanlig å komme til henne i uke 15, og først lege i uke 12;)
      Takk ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg