I am glued to my couch….

Det er ikke lett å finne noe å skrive om nå. Jeg har blitt noe bedre av kvalmen. Den forsvant ganske plutselig på mandag. Men jeg er jo helt utslitt av å ha vært så sjuk i mange uker. Og selv om jeg er veldig glad for at den har sluppet taket blir jeg jo bekymret også. Det var jo akkurat slik i sommer når de plutselig ikke fant liv  i uke 10. Men håper alt er bra likevel. De sier jo at kvalmen er værst i uke 8-9. Jeg er nå i uke 10 (fullgått 9+1). Huseby er på ferie akkurat nå så får ikke sjekket opp før til neste uke. 

Nå er jeg bare bekymret for hvordan jeg skal skjule dette på en fest og en begravelse. Jeg har blitt ganske stor allerede, så har jo ingenting av penklær som passer. Så må gjøre det beste ut av det. De kommer sikkert bare til å tro at jeg har lagt på meg skikkelig. Og det har jeg jo gjort. Men jeg liker tanken dårlig uten å få sagt hvorfor ennå. Jeg tenker jo fortsatt bare på mat…. 

Så da sitter jeg her i sofaen, jeg orker ikke vaske opp, orker ikke vaske tøy, orker ikke støvsuge, så ting bare hoper seg opp…:(

Men jeg strikker kjøkkenkluter da 😉

Nå må jeg ha mat….IGJEN….;-D ;-D
 

11 kommentarer
    1. Jeg syntes du skal gjøre som kroppen sier; nemlig ingenting 🙂 Ikke uvanlig å miste tiltak og energi tidlig i svangerskapet. Dessuten gjør du jo noen ting, strikker kluter 🙂 Håper du klarer å slappe av til du skal til Huseby, alt er nok sikkert fint.

    2. Line: Takk som spør Line <3 Det er dessverre sånn at formen er fryktelig dårlig, så dårlig at jeg ikke orker å tenke på nytt blogginnlegg... Er så kvalm og dårlig, men det er vel et godt tegn får vi tro 😉 Sliter med å gå på jobb for jeg rett og slett ikke orker men drar meg på jobb noen timer hver dag og er helt utslitt etterpå 😉 håper jo det er liv da, vi får se på fredag 😉

    3. Hei igjen,
      Kjedelig at du ikke er i form, men håper det er noe positivt til slutt! Følger med deg, selv om jeg ikke skriver så ofte assa..
      Jeg skal på Ahus i dag for UL-tilvekstkontroll, og på nytt på fredag, men da til samtale m jordmor. Endelig noen å prate m mine problemer.. Vet ikke om det er noen hjelp, men håper jo det.. (De kalte det A-team.).
      Masse lykke til på fredag til deg! Skal tenke på deg! Klem 💜

    4. Hei
      Beklager seint svar. Joda, de sier alt er bra, så da må jeg vel bare tru det da. Magen vokser iallefall.. 26 uker nå. Det syns nok for de som kjenner meg, og noen flere vet om det, men det er mange igjen som ikke vet…og det er litt stress faktisk.. Har ny tilvekstkontroll 13 el 14.12.. men denna her er aktiv da.. Spreller hele tiden kjennes det ut som..så jeg kjenner meg trygg på at den lever 🤓
      Har lest meg opp litt på deg og.. blir glad når jeg får se at ting fortsatt går bra med deg og! Ønsker deg masse lykke til videre, og håper formen vil bli bedre for hver dag som går!
      Stor klem 💜

    5. Mammatilsnart3?: Så bra at ting går bedre da 😉 Selv om du sikkert har noen tøffe dager nå også <3 Er jo sikkert godt å kjenne liv selv om det kan ta fra en både nattesøvn og blære he he.
      Jeg tenker ofte på deg selv om jeg ikke skriver så mye nå men har ikke hatt ork til noe på en lang stund 🙁 Håper alt ordner seg til det beste for DEG <3

    6. ❤️💜❤️
      Håper ting ordner seg til det beste jeg og.. men er rådvill også.. Usikker på om jeg orker en jul uten at ting er bra.. tenker da at det er bedre å være alene.. men vi får se.. Har bursdag om snaue 2 uker.. Tenker kanskje jeg må ta et oppgjør etter den.. om ikkeno skjer før det da.. Kjenner at jeg tviler..på så mye og så mangt..

    7. Mammatilsnart3?: Uff dette må være slitsomt nå altså, synes veldig synd på deg <3<3 Håper du får det bedre enten om du får ordnet opp eller det ordner seg selv 😉 Det blir vanskelig å råde til noe som helst, når det er hjertet som bestemmer <3 Bare å sende mail hvis jeg kan lette på trykket litt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg