Blødning på harrrytur :(

De siste dagene har vært særdeles fæle. Jeg har vært kjempedårlig, megakvalm…. Vi hadde bestemt oss for å ta med våre foreldre på harrytur til Charlottenberg i dag lørdag. Jeg sto tidlig opp, og hadde veldig vondt i magen og kjempekvalm. Men vi så jo på dette som gode tegn… Helt til jeg var på do for å tisse…da kom det masse friskt blod og jeg hadde veldig mye magekramper, lavt i magen og i ryggen. Jeg gikk krumbøyd pga smertene. Men ingen av våre visste jo noe, så var ikke lett å bare late som ingenting. 

Jeg sendt sms til Huseby om han hadde vakt i helgen, men det hadde han ikke. Så sendte jeg mail til Barcelona ang blødningen. Da gikk det bare 45 min så ringte de til meg. De lurte på hvordan jeg hadde det, hvordan blødningen var, om det var mye/lite. Jeg fikk beskjed om å fortsette medisineringen som før og holde sengen hele helgen. Det var jo ikke så lett, jeg var jo på tur. Men satte meg ned når jeg kunne og gikk veldig sakte. 

Nå ligger jeg på sofaen, har veldige murringer i magen men blødning har nesten stoppet opp. Hvorfor blir dette slik? Tåler jeg ikke jobbe nå, jeg har jobbet 50% men har vært veldig sliten bare av det. Er det feil på sæden til Sambo? Hva kan vi gjøre med det? Hvordan kan vi undersøke? Vi har jo tatt en test av ham men det var en blodprøve. 

Jeg tror jo ikke dette kommer til å gå bra dessverre 🙁 Kvalmen er bare litt tilstede nå…  Vi er litt deppa nå, vi trodde veldig på dette nå. 

Time på mandag hos Huseby. 

1 kommentar
    1. 😥😥😥
      Uroer meg med deg.., og krysser fortsatt fingrene! Hang in there, og lykke til i morra!
      Klem 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg