Kanskje jeg må bo i skogen…

 

 

Når jeg går i ulent terreng i skogen blir alle smerter bare borte. Det er så deilig. Så kansje jeg rett og slett skal legge igjen telefonen hjemme og finne en koie i skogen og bo i en stund. Kanskje jeg blir mer smertefri. He he men alle som kjenner meg vet jo at jeg er altfor hjemmekjær og altfor glad i comfort til at det er gjennomførbart ;-D Men det frister mer enn jeg er villig til å innrømme. 

I går gikk jeg et par timer for å finne igjen orienteringsposter som jeg og sambo hadde lagt ut. Dette er Handicaporientering, dvs 40 poster, størrelse 10×10 cm, gjemt i terrenget. Du må lete litt for å finne de. Handicapet ditt er: Hvis du er nybegynner får du 2 timer på å finne flest mulig, er du veldig god får du kanskje bare 1 time på å finne så mange som mulig. Det er altså ikke for de med fysiske handicap som jeg trodde først. 

Jeg var ikke med på å sette ut alle, så jeg måtte bruke kartet for å finne noen jeg ikke visste hvor lå (og jeg er veldig nybegynner). Men det gikk veldig bra, for nå måtte jeg bruke hue sjøl da jeg ikke hadde med “sufløsen” min som hjelper meg ;-D 

Men det er ikke alle dager jeg har energi til å gå lange turer. 

Nå venter morgendagen på ultralyd hos Huseby på Ahus. Veldig spent på om vi finner hjertet denne gangen. Nå har jeg alle symptomer, så det er jo håp men har jo hatt BO før og da hadde jeg alle symptomer i mange uker også var det tomt likevel. Men vi får se kanskje får vi gode nyheter i morgen 😉 

2 kommentarer
    1. Skogsturer er noe av det beste jeg vet om – godt for kropp og sjel på alle måter 😊
      Veldig bra at slike turer gir deg smertelindring – bare å kjøpe sovepose som tåler minst 20 minusgrader og slå opp telt. . Hehe 😁
      Masse lykke til i morgen 🖒

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg