Da ble det stigning i HCG….

Siden ultralyd på fredag har vi ikke vært optimister. Men hadde bestemt meg for å teste i dag tidlig. Vi var på fest i går og jeg sov veldig dårlig. Så det endte med at jeg måtte på do flere ganger i løpet av natten. Så var litt usikker på om det var noe vits i å teste. Men tenke shit au…en test fra eller til….

Så overaskelsen ble stor da det kom Gravid 3+. Altså da skal det være over 3 uker sien befruktning eller over 2000 i HCG. Så da har det vært en stigning. I forsøket i Riga fikk jeg ikke 3+ før en uke senere. Så dette er jo positivt. Feirer ikke før vi har sett hjerteslag men ble hvert fall litt mindre bekymret.

Denne gangen er ALT annerledes. Fortsatt nesten ikke symptomer. Men mer “drag” i magen, ganske vondt til tider. Det er som menssmerter. Men tror det er bare livmor som vider seg ut. I dag har jeg gått mye i skogen, det var kjempedeilig. Kjenner nesten ikke smerter i nakken når jeg er i skogen. Jeg gikk for å ta inn noen O-Poster også, men da hadde jeg nok gått litt fort så da fikk jeg mer murringer.Blir bare litt ivrig ;-D  Godt å ligge på sofaen nå 😉 

Det blir noen lange dager frem til neste ul på torsdag eller fredag. Men får nok tiden til å gå 😉

3 kommentarer
    1. Betyr ikke stigning at det er noe der? Hvor mange uker er du nå da? Jeg fikk beskjed på min klinikk her i Norge når jeg bestilte ultralyd, at det ikke var noe vits i å sjekke før uke 7. Det var først da vi kunne se hjerteslag fikk jeg beskjed om. Behold troen til det motsatte er bevist du!

    2. 2be: Jo det kan indikere at det er noe det 😉 men hos meg har det hvist økning selv om det har stoppet da men vi håper jo at det skal gå som så mange har fortalt at de har funnet liv i uke 7 og ikke i uke 6.
      Jeg er i uke 6 (5+4). Håper å finne liv om 4-5 dager 😉 så det er nok riktig det at det ikke er vits i å ta ul før det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg