Ett anlegg, foreløpig tom eggpose.

Dette bildet er ikke av meg, men et som ligner. 

Har vært på ultralyd nå. Han fant ett anlegg, men det er mulig det var for tidlig for å se noe inni eggposen. Vi kunne ikke se noe, ei heller noe hjertetslag.

Han fant ikke ut hvor blødningen kom fra. Og nå har den stoppet, bare litt brunlig igjen. I og med at jeg ikke har noe symptomer denne gangen, er det lite trolig at det blir noe positivt her. Men har lest mange historier om at de har funnet hjerte en uke senere. Så har ikke gitt helt opp ennå da. Men har jo vært igjennom dette mange ganger nå så klarer ikke helt å være optimist.

Vi skal dit om en uke, torsdag eller fredag. Så da får vi se da om det har utviklet seg noe. Det var jo ikke slik jeg ville ha bursdagen min, men nå må jeg glede meg over familien som kommer på besøk for å spise middag. Godt jeg lagde den i går, det hadde blitt tungt nå 😉

Ønsker dere alle en god helg ♥

6 kommentarer
    1. Kjære deg!
      Jeg har fulgt med på bloggen din en stund. Jeg er selv i en situasjon som ligner veldig på din, over 45, og siste donorforsøk bare dager før deg. Denne gangen ble det dessverre ikke strek på testen(e) en gang. Og forrige gang jeg prøvde festet de seg begge to, men begynte å blø i uke 5. På u.l. så det ut som at den ene var borte, og at blødningene da kunne skyldes det. Gikk i familieselskap noen dager senere, og det var helt forferdelig å spille “normal”, var jo livredd, ville bare ligge i ro å være i fred!
      Tenker på at det kanskje kan være litt tidlig å se noe der inne hos deg enda, det er små greier. Og hørt om folk som har blødd seg igjennom alle de 3 første mnd. Så krysser fingrene, og håper du får gode nyheter neste uke! Så får du bare ta det med ro og pleie deg selv så godt du kan så lenge.
      Klemmer fra meg <3

    2. Lisa: Hei 😉
      Hvis jeg leser kommentaren din riktig har du ikke klart å bli gravid med ED? (Altså til å se noe hjerte?) Hvordan er det å komme til det at det faktisk ikke kommer til å skje? Det må jo være vedig tøft psykisk? Hvor mange ganger har dere prøvd?
      Ja jeg har lest mange historier om blødninger tidlig. Jeg har jo aldri hatt noe form for blødning. Så alt ved dette forsøket/svangerskapet er ganske unormalt.
      Ja gårsdagen var ganske slitsom, rett fra sykehuset og hjem til bursdagsfeiring, og late som ingenting. Det er ikke lett. Ville helst bare ligge på sofaen.
      Jeg håper det bare er for tidlig.Men har ikke store troen. I dag kom det ut en stor rød klump. Det kan ha vært en “tvilling” men umulig å si.
      Tusen takk for at du la inn en kommentar, betyr veldig mye for meg 😉 <3

    3. Hei igjen!
      Ble naturlig gravid for et par år siden, men det stoppet opp i uke 6. Siden har jeg forsøkt med en IVF og tre egddonasjoner. Ble gravid ved 2. eggdonasjon, hvor begge eggene festet seg. Men i uke 6+4 var det stopp.
      Hvorfor jeg ikke har fått det til er det ingen som vet. Alle undersøkelser er bra, jeg har t.o.m. egne egg fortsatt, og har heller ikke kommet i noen overgangsalder, selv om jeg er så gammel som jeg er. På klinikken her i Norge hvor jeg hadde mitt IVF-forøk sier de at det ikke er noe i veien for å prøve videre, at flere har blitt gravide og har født flotte barn etter ¨både tre og fire mislykkede donasjoner. De mener dessuten at livmoren min skal klare dette, da jeg tross alt har født to flotte barn før, selv om det er lenge siden.
      På grunn av alderen min har jeg ikke forøkt videre med IVF, men gått rett på donasjoner da det er større muligheter for å få det til med dette. Jeg har dessverre ikke så god tid lenger, føler jeg. Men ønsket om en famileforøkning er så sterk at jeg på en måte ikke har “plass” til nedturene når dette ikke har lykkes, selv om det selvfølgelig er tøft. Jeg orker jo ikke å fortelle mine omgivelser om våre prosjekter, da eventuelle negative kommentarer iallefall ikke skal få noen plass oppe i dette! Så det å gå igjennom dette, og samtidig ikke dele noe av det som skjer med noen er også noe som selvfølgelig ikke er bare-bare. Og det og ikke si noe på jobb heller om både planleggingen rund, samt mine tap er også et kapittel for seg selv.
      Jeg er ikke klar for å sette en strek for å prøve litt til. Jeg har også et fryst embryo der ute i Europa som skal inn der det skal være om ikke lenge, så både jeg og mannen min ser fram i mot dette. Og om det heller ikke skulle gå, er jeg klar for en ny runde med donasjon. Jeg vil heller bli gammel å tenke at vi prøvde alt vi kunne, enn å angre på og ikke ha prøvd det som kunne ha blitt til noe!
      Jeg håper virkelig du også får til dette. Og at det bitte-lill i deg har vokst seg større slik at det synes ved din neste u.l.! Ser jo positivt ut med tanke på testen i ditt nye innlegg 🙂

    4. Lisa: Veldig lei meg for at det ikke gikk denne gangen 🙁 Men er så glad du ikke gir opp. Det gjør ikke vi heller (må hvertfall bruke de eggene vi har pr nå). Så får vi se etter det. Hos meg er det det samme som hos deg. Jeg blir jo veldig lett gravid men det stopper opp mellom 6-8 uten at vi vet hvorfor. Så nå er det noen kristiske uker. Men det er jo rart at dette svangerskapet er helt anderledes. Ingen symptomer (begynt svakt nå da), blødning (noe jeg aldri har hatt) så dette kan jo være det som skal til 🙂
      Jeg hadde ikke klart meg uten å si noe på jobb, aldri…. Jeg sliter litt med hormoner, slitenhet og litt sinnautbrudd til kunder osv. Så godt at de vet hvorfor og har fått bare gode ord og støtte 😉
      Bli med i FB gruppa da vel? Der får prøvere mange tips og heiarop. Helt hemmelig 😉

    5. Hvordan finner jeg fram til FB-gruppa? Hadde vært fint å dele dette med andre i samme situasjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg