Startet morgenen med blødning….

Jeg våknet kl 6 på morgenen og måtte på do og tisse. Da jeg skulle tørke meg og titta ned var det fullt av friskt blod. Da våknet jeg brått. Jeg hadde jo ikke noe vondt. Men det var skremmende…

Dette har aldri sjedd før. Jeg trodde jo med en gang at nå var det over. Gikk og la meg. Måtte google litt…prøvde å sove men fikk selvsagt ikke det til. Jeg hadde en travel dag foran meg. Bursdagslag, fysiotime, ultralydtime, lage kake….. Jeg sendte mail til klinkken, de sa at jeg måtte dra til legen å scanne med en gang.  Sendte melding til Dr. Huseby for å høre om jeg kunne ta fysiotime. Men svaret var nei. Jeg skulle ligge i ro til jeg kom på ultralyd.

Så da googler man litt igjen da…og man finner mye rart. Men fant mest successhistorier med glad utgang.  Det kan være at jeg har vært gravid med 2 og at en har sluppet taket. Det kan være at jeg er gravid med 2, da blør man visst lettere pga trykket i bukhulen, ellers å finner han ingenting….

Men det er bare å slå på tålmodigheten igjen og vente til kl 13, krysse alt man har og håpe at man er en av succeshistoriene 😉

Nå må jeg i dusjen..skal tross alt opp i “godstolen” ha ha ;-D

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg