Null symptomer……

Det har gått en uke siden jeg testet positivt. På mandag testet jeg gravid 1-2 uker, onsdag testet jeg gravid 2-3 uker. Så det er stigende hcg produksjon. 

MEN jeg har absolutt ingen symptomer!! På de 5 graviditetene på siste 2 åra har jeg vært dårlig fra dag 1. Oppblåst, vondt i magen, kjempevonde pupper, kvalm og veldig trøtt. Men nå er det akkurat som svangerskapene når jeg fikk barna mine. Kanskje dette er et godt tegn?? Kanskje det er slik jeg egentlig skal føle det?? Det er jo like vanlig å ikke ha symptomer som å ha det. Og om jeg bruker mye tid på google……jepp det gjør jeg ;-D

Jeg rapporterte til klinikken på onsdag, testedag var jo ikke før torsdag men siden det ble 2-3 på onsdag så jeg ikke noe vits i å teste på torsdag også. Klinikken venter nå på svar på ultralyd. Jeg skal til Aage på fredag til uken. Det er på bursdagen min så jeg håper på gode nyheter. Jeg burde nok ha ventet til uken etter fordi hjertet skal begynne å slå på torsdag. Men kan jo hende det starter senere og da ser vi ikke hjerteslag. Men klarer ikke vente lenger. Jeg må vite om det er 1 eller 2 der inne. Jeg kjente jo smerter 2 ganger med 4 timers mellomrom dagen etter innsett så det kan være 2. Ser vi ikke hjerteslag må jeg bare komme igjen uken etter ;-D Men vi kan se hvor mange fosterannlegg det er der 😉

Men holder jo på å google meg ihjel for suksesshistorier he he…men enn så lenge er jeg gravid til motsatte er bevist. Mange sier at de fikk symptomer ved start på uke 6 så det kan hende jeg også får. Hjerte skal begynne å slå i uke 6 (5+1) og jeg skal til Aage 5+2 så det blir kjempespennende.Nå er jeg i uke 5 (4+2). Det betyr at jeg er i uke 5 av graviditeten men har fullgått 4 uker og 2 dager.

 

13 kommentarer
    1. Jeg er sikker på at dette ikke er noe negativt.. syns heller det ser bra ut jeg da. Krysser fingrene for deg!

    2. Jeg hadde heller ingen symptomer mellom innsett og test, men resultatet på nesten 10 mnd sitter her hos meg nå<3 Masse lykke til:)

    3. Hei,
      Hvordan går det? Du har ikke skrevet noe på noen dager…er så spent..! Krysser fortsatt fingrene 😬🙏
      Klem

    4. Mammatilsnart3?: Heisan formen har vært veldig dårlig så derfor har jeg ikke orket å skrive noe. Hatt mer enn nok med å holde meg oppe. Men tenker jo masse på deg. Hvordan går det med deg?

    5. Hei igjen,
      Det går greit m meg. Var på UL i går, fikk se lille sønn nr 3 etter alt å dømme.. Termin satt til 11.3.17 nå da, dvs uke 19+1 i dag. (endret fra 12.3…😬) Så sånn sett har baby det bra, lillegull på 4 har det bra, MEN jeg går fortsatt og venter på noen å prate med.. kjenner jeg er pessimistisk til at det skjer “anytime soon”, men.. Gudene skal vite at jeg hadde trengt profesjonell hjelp etter alt jeg har opplevd enn så langt i svangerskapet men.. Jaja.. Den som lever får se. Fikk forresten en “Hade”klem i sta av “han”, og gråt nesten av glede.. Det sier litt.. (Er over 2,5mnd siden sist)
      Leste nettopp dine nyere blogginnlegg og kjenner litt på bekymring på dine vegne..krysser allikevel fortsatt fingrene!
      Stor klem fra meg 💕💕💕

    6. Mammatilsnart3?: Så bra at alt står bra til da 😉 Sikkert kjempekos å se på ultralyd <3
      Ja det er synd systemet ikke er godt nok tilrettelagt så du kan få snakke med noen 🙁 Det hadde sikkert vært godt for deg.
      Uff blir lei emg i hjertet mitt når du har det sånn 🙁 skjønner jo at du har det kjempetøft, kjærlighetssorg i tillegg....
      Sorry for sent svar, var så sliten etter i går...
      Håper det løser seg snart med hensyn til psykolog eller noen å snakke med 😉 <3
      Kjempeklem fra meg <3<3<3

    7. Hei,
      Ikke noe å unnskylde for det da.. Du har da visst nok om dagen du og..😬. Forresten: Gratulerer så masse med gårsdagen!
      Kjenner at det hadde vært godt m noen å prate med ja.. Har etterspurt dette siden i mai, så ting tar tid i AS Norge.. 😞 Men når det er sagt, da bør også AS Norge forstå meg når jeg gjør som jeg gjør..når de ikke stiller opp når jeg trenger dem.. og vrang som jeg er, så “krøsser jeg ikke møkk” heller.. Den som lever, får se.. Tror ingen tar på alvor konsekvensene jeg.. Jaja.. man får se positivt på det! 😱😱😱
      Og igjen: Jeg og tenker mye på deg og det som skjer nå.. Håper og krysser fingrene jeg! Klem 💙

    8. Mammatilsnart3?: Sorry for sent svar igjen….:( Men var på fest i går og har vært i skogen i dag.
      Det er jo tragisk at du ikke får hjelp da 🙁
      Tenker mye på deg og håper du kommer styrket ut av dette som man sier 😉 Håper du snart får noe slags hjelp. Er du i full jobb ennå?
      Klem <3

    9. Hei igjen
      Ikke tenk på sene svar. Det går så fint atte.. Skal ringe i morra ang “hjelpen”, men er ikke særlig optimist da.. I mellomtiden sitter jeg alene, kjenner på livet i magen OG på ensomheten.. Savner veldig den trygge armkroken nå assa.. Sliter m søvn, drømmer og mareritt.. Er mye trøtt, naturlig nok. Er og dessverre lite aktiv, MEN stolt i dag, da jeg og lillegull gikk tur en hel time! Null klaging fra lillegull, bare en kosetur.. Det må vi/jeg prøve å gjøre om igjen..! Ang jobb, så jobber jeg “bare” 40% av min ca 80% stilling. Har ikke jobbet fullt på en stund nå pga vårens og sommerens “insidenter”… Og sånn går no dagan..
      Ble forresten glad da jeg leste ditt innlegg fra i dag! Krysser fortsatt alt jeg har av fingre og tær! Detta kan bli moro! 💝💝💝
      Stor klem fra meg

    10. Mammatilsnart3?: Bra du ringer å purrer 😉 Så gøy at du kjenner liv da 😉
      Jeg kjenner den vonde følelsen din helt hit stakkars deg <3 Men er nok bra å gå litt turer for da sover du bedre 😉 Hvert fall gjør jeg det 😉 Hvis de finner liv denne uken så får jeg 50% svangerskapspenger så da jobber jeg litt mindre. Da kan vi jo møtes for en kaffe 😉

    11. Å treffes kan vi prøve å få til vettu.. selv om kaffe nok ikke er “my cup of tea”… 😂😂😂
      Har ringt og hørt i dag med “øvrigheta”, de visste selvfølgelig (som ventet) ikkeno’, men skulle undersøke og ringe meg tilbake.. Så får vi se da, når det skjer..
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg