Da var jeg preggo igjen!! Wiiii!!

Da er det 5 dager siden innsett. Det er lørdag. Jeg hadde holdt meg i 10 timer (!!)..Så da tenkte jeg at det hadde vært moro å teste siden urinen måtte være veldig konsentrert. Så da prøvde jeg først med en billig strimmel. Det tok litt tid før den slo ut og en svaaak strek kom frem. Jeg tok da frem den nye Clearblue Early testen som skal slå ut på 10 mlU/ml. Den ble litt sterkere og det var ingen tvil. JEG VAR GRAVID IGJEN…jippiiii <3<3<3

Det er jo veldig tidllig. Testdagen jeg fikk av klinikken var jo torsdag 6.10 men jeg testet jo positivt etter 6 dager når vi hadde vært i Riga. Så den blir jo sterkere etter hvert. Men nå venter jeg litt. Jeg skal bruke en digital om et par dager. Det er alltid spennende 😉

Så da er det noen nervepirrende uker fremover. Det er jo tydeligvis ikke noe problem at det fester seg. Men problemet ligger rundt uke 8. Da stopper det som regel opp. Så nå håper vi at dette holder helt frem. Legen sa jo når vi satte inn at hvis jeg ble gravid nå så hadde vi gode sjanser fordi alder på donor var lav.

Så da krysser vi fingre for at termin blir i midten av juni 2017. 

Sjansene for spontanabort avtar 30.11.16 Så dette blir spennede tider. Håper formen holder seg bra.

Det er god stemning i stua, glede, optimisme men også litt tilbakeholdent håp fordi vi har vært med på dette mange ganger nå og vet at det kan gå galt nå også.

13 kommentarer
    1. Sier igjen – gratulerer så mye, så moro med full klaff. 😊 Denne gangen skal det gå bra 🖒

    2. Weeeeee!
      Gratulerer så masse!!! 🙏🙏🙏😄😄👍👍👍 Nå må vi bare krysse fingrene for at det sitter løpet ut!
      Klem

    3. Hei igjen,
      Det går greit m meg. Venter på ordinær UL 13.10, og var hos legen fredag 30.9 og hørte på lille ❤️til babyen.. (Uke 18 på fredag..)Gråt nesten jeg.. Det er en herlig lyd assa! 😍 Tar ellers en dag om gangen med “alt det andre..”
      I morra er “dagen” for deg da.. Satser på enda mere blå streker.. 👍💕👍💕. Krysser fingrene for full klaff videre!
      Klem

    4. Mammatilsnart3?: Nåååh så koselig da <3 Jeg kommer garantert itl å grine jeg også ;-D
      Denne gangen har jeg INGEN symptomer da, litt nervøs for det....
      Blir spennende å høre om UL på torsdag da 😉 <3

    5. Blir veldig spennende m UL ja.. om de finner noe galt etc..
      Ang symptomer, så har jeg hele tiden (alle ganger) hatt lite av det..muligens litt (mye) mer kvalme/spy denne gangen da.. Sånn bortsett fra det, har det nesten ikke vært mulig å vite jeg var gravid..så ikke ta det som no dårlig tegn. Slapp av, og vent på disse blå strekene.. 😇😉
      Masse lykke til i morra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg