Kommer eggene til å holde koken??

Hele dagen gikk i dag også, til slutt måtte jeg spørre igjen. Da fikk jeg svar at 5 egg var blitt befruktet. Og jeg ble jo litt skuffet. Hadde håpet på litt flere da vi vet at noen embryoer faller fra i løpet av de 4 siste dagene som er igjen til innsett. Da blir det sikkert ingen på frys…

Håper jeg får beskjed hvis det skjer noe i natt. Ellers får vi jo ikke noe mer beskjed før vi er på klinikken på mandag. 

Jeg har null fokus om dagen. Klarer ikke konsentrere meg. Tenker på dette konstant. Fikler med mobilen hele dagen (sikkert til alles store frustrasjon).

Godt jeg har 2 senvakter igjen før vi drar, så tiden går litt fortere ;-D

5 kommentarer
    1. Masse lykke til, vi endte opp med 4 embryo til slutt, det første ga full klaff så er ikke alltid antallet det kommer an på, satser på at gullegget er blant embryoene dere får:)

    2. 5 befruktede egg er da ganske bra det. Håper de overlever alle sammen. Forstår godt at dette er altoppslukende, heldigvis snaaart mandag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg