Når ventetiden blir et monster…..

I hele dag har jeg ventet på mail fra Barcelona. Fordi donor har “verpet”… Og nå er vi rimelig spente på hvor mange egg som kom ut. Og enda mer spent på hvor mange som har begynt å dele seg akkurat nå…as we speak… De frosne sædcellene har jo blitt “hjulpet” inn i egget, men det som er spennende er jo hvor mange som har begynt å dele seg riktig. Vi er lovet minst 8 modne egg. Men vet at det faller noen fra i prosessen.

Dagen i morgen blir jo like neglbitende som i dag. Jeg trykker på mailknappen på telefonen sikkert 150 ganger mens jeg er på jobb. Denne ventingen er grusom altså…… Eggene/embryoene skal jo ligge i “varmeskap” i 6 dager fra i dag. Men nå er fly og hotell bestilt og vi er rimelig klare. Er ikke mye fokus på jobb for meg om dagen, må jo bare beklage det.. men tror jeg blir unnskyldt akkurat nå ;-D

Kommer med oppdatering i morgen når jeg får mail ;-D

 

4 kommentarer
    1. Spennende dager foran dere nå – NÅ skal det lykkes 😊🖒 Så fantastisk lege dere har, maken til oppfølgning hører man ikke om så ofte. Flott at han vil hjelpe til slik at du kan være borte fra jobb uten å tape penger. Husk å slappe av etter innsett selv om du har det travelt – viktig med litt ro også vet du 😊
      Fint at du deler denne reisen på på vei til graviditet og baby på bloggen din, inspirerende for andre i liknende situasjon. 😊

    2. Glad mamma: Åååå takk for gode ord Glad mamma <3 <3 Ja håper det kan hjelpe andre som sliter. Også er det blitt litt som en minnebok fordi man glemmer lett hva man faktisk har gjort 😉
      Ja Huseby er fantastisk...han bare ordner alt 😉 Så glad for at akkurat du følger med <3<3 Godt å ha en heiagjeng ;-D

    3. Jeg følger deg både her og i gruppen, og du slutter ikke å imponere med ditt pågangsmot 😊🖒

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg