Da har snuppa vært på tur igjen…..

Da har snuppa vært på tur igjen, og det skjer jo ikke uten komplikasjoner…..

Siden jeg har en skade på en nerve som gir beskjed om at jeg må på do, (enten er det en gammel fødselskade etter nr 2 eller at det ligger en nerve i klem i nakken), kan det by på problemer når jeg ikke er i nærheten av en do. Da jeg ikke klarer å holde meg, maks 5 min, så er det blitt litt “psykisk” at jeg må på do hver gang jeg tar tog eller er med noen andre på tur og det er vanskelig å si fra. Beskjeden fra hjernen går for sakte så da får jeg for sent beskjed om at nå kommer det…..dette har bydd på mange historier opp gjennom. Og ja jeg har gjort i buksa ved utallige anledninger. Men man kan bare le av det. Får ikke gjort noe med det.

Og i dag var intet unntak. Jeg sto opp 05:30, for å reise til Huseby i Bogstadveien i Oslo. Og når jeg er litt stressa slår hormontablettene ut i full blomst og jeg svetter så jeg er gjennomvåt. Løp ut døra 06:30 for å rekke et tog på Lillestrøm 06:56. Finne parkering….akkurat da slo det til…..og jeg svetter ennå mer. Løper til stasjonen…finner doen…inn der…og det ser slik ut som på bildet. De narkomane har hatt fest, sprøyter, lightere, dobørste ligger utover. Men har jeg noe valg…nei…jeg må på DO…!!….æsj!!!

Rekker jo selvsagt ikke det toget jeg hadde tenkt, men må jo bare ta neste. Prøver å gå så rolig som mulig over slottsplassen så ikke jeg skal bli ennå mer gjennomsvett. 

Huseby står å venter med smilet på lur 😉 Kommer rett inn. Rett opp i stolen, alt er fint. Slimhinna er 7,2 mm noe som er supert men den kommer til å bli ennå tykkere før innsett. Ingen cyster eller aktivitet i eggstokker. Alt er bra. Nå skal vi får til dette her sier han. 😉

Når snuppa er på veg hjem igjen…er fortsatt de fleste på vei til jobb…Nå er jeg tilbake i sofaen min igjen. Er sykemeldt denne uken pga nakken og utslitthet. Denne prosessen har tatt skikkelig på. Er bare så sliten nå. Huseby kunne love at hvis jeg ble gravid nå skulle han ordne svangerskapspenger fordi jeg ikke kan være sykemeldt før 26.nov. (bare i arbeidsgiverperioden). Og det får meg til å roe meg litt ned. Jeg har vært skikkelig stressa på om jeg må jobbe fullt de første 3 mnd, da pleier jeg å slite veldig med formen. Men da kommer det sikkert til å ordne seg. 😉 

Nå venter jeg på mail fra Barcelona 😉

 

Puh godt å være hjemme igjen. Fikk et fint bilde av minstemann som har tatt av reggisen i dag <3<3

Blir spennende å høre hvordan det går med donor nå 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg