Jippi….mailer fra Barcelona…;-)

Jeg trodde ikke det kom til å komme noe i dag, men sent i ettermiddag kom det to mailer fra IVF Barcelona.
Den ene mailen var ang betaling. Vi skal betale halvparten nå og halvparten ved innsett. Totalt 9330,- Euro (86331,- kr).

Den  andre var hvordan jeg skulle ta medisinene fremover. Jeg skal fortsette på P-pillene til og med neste fredag (det er siste pille). Derretter forventes mensen 3-5 dager etter. Når den kommer, så skal jeg begynne på Meriestra/progynova 1 morgen, 1 ettermiddag og 2 kveld med 8 timer mellom hver. Så er spenningspunktet…hvor lang tid bruker kroppen på å bygge tykk nok slimhinne? Og kommer mensen ved slutt på P-pillene?? Det har den ikke gjort før så det blir kjempespennende. Ultralyd hos Huseby på dag 7-9 i neste syklus….herregud dette er nesten for mye for en stakkar…hormonell og fæl ;-P

Men nå er vi hvertfall veldig mye nermere enn på lenge. 

Jeg har blitt veldig usikker på om jeg skal sette inn 2 da ei jeg kjenner som satte inn 2 skal ha tvillinger og må ligge pal pga fostervannslekkasje….. Men jeg må ha litt betenkningstid på dette nå kjenner jeg 😉 

Heng med så får du være med på reisen 😉

19 kommentarer
    1. Så spennende å følge deg 🙂
      Ble litt lurt av overskriften, trodde DU mailet fra Barcelona. . Hehe. .
      Håper mensen kommer som forventet. Kan du få noe som setter den i gang om den ikke kommer?
      Forstår at du har betenkeligheter rundt dette med innsett av 1 eller 2, du må jo gjøre det du føler er riktig. Personlig ville jeg gått for 2 med begrunnelse i at sjansen for å lykkes økes, og fordi det stort sett går veldig bra selv med tvillinger i magen 🖒☺

    2. Glad mamma: Ha ha ja jeg er ikke helt i water skrivemessig sett og kan nok misforståes 😉
      Det er visst disse pillene jeg går på nå som skal sette den igang 😉 Tror jo at jeg faller for fristelsen om 2 egg he he ;-D
      De sier på Mail i dag at det blir innsett 12-20 dager etter første mensdag….så la oss håpe den kommer senest neste mandag ;-P
      Ja det er ikke sikkert det samme vil skje med meg hvis det blir 2 😉

    3. Heier på deg!
      Herlig at det skjer noe. Masse lykke til! (Både med hormoner og egginnsetting… Gå for 2! 😊)

    4. Har UL i morra… Vet mer da.. 😱😱😱😱
      Time kl 10.30. Kjenner at jeg gruer meg, for nå må jeg snart og fortelle han jeg er gift med dette.. Blir ikke lett.. Er så utrolig sliten nå..av å leve sånn..

    5. Hei igjen!
      Han vet ingenting…ennå.. Tenkte å fortelle ham det i morra kveld, etter UL er tatt og jeg forhåpentligvis vet mer.. Men det blir ikke lett uansett.. Kjenner at jeg gruer meg…mye..

    6. Mammatilsnart3?: OMG….hvordan har du klart å holde slikt hemmelig….?? Nå ble jeg imponert. Det er jo forferdelig å grue seg til slike nyheter. Dette skal jo være en gladnyhet 🙁
      Stor klem og lykke til…gleder meg til å høre hvordan det gikk 😉

    7. Hei…
      Klarte ikke vente til i morra.. Har nå fortalt det. Han flytter ut i morra. “Et barn får meg ikke til å bli”, sier han.. Jaja.. Bedre å være alene uten å se den man elsker hver dag, enn at han bor her på trass og sårer og truer meg daglig.. Han brydde seg heller ikke om at jeg skulle på UL i morra… Vil egentlig bare gråte nå men har fortsatt lillegull på 4 våken, så må være tapper litt til..

    8. Mammatilsnart3?: Såpass ja….ja da er han ikke noe å samle på. Og trusler må du ikke finne deg i. Jeg har rømt på krisehjem og kommet meg ut av et voldelig forhold med trusler…glad jeg kom ut i live…..
      Det er lov å gråte kjære du….det er jo ikke noe rart <3
      Bli med på FB gruppa, den er hemmelig, ingen du kjenner kan se du r der. Vi er nå 63 stk. Der får du masse trøst og gode råd fra alle 😉
      Sender stor trøste klem til deg <3

    9. Hei,
      Skal vurdere det, men må først ordne meg “hemmelig” facebookprofil og da, for han ville jeg skulle ta vekk den jeg hadde, og det har jeg gjort..

    10. Mammatilsnart3?: Guud han må jo være psykopat 🙁 nei få han ut før han ødelegger deg. Dette kjenner jeg igjen. Jeg fikk ikke lov å le for jeg hadde så stygg latter. Nå får jeg høre hver dag på jobb at jeg har en herlig latter….
      Lag deg en hemmelig profil så joiner du oss 😉
      Masse lykke til i morra <3

    11. ❤️
      Takk for omtanken! Skal se hva jeg klarer. Elsker han dessverre..men kjenner for hver dag som går at det er kort vei mellom kjærlighet og hat..

    12. Hei
      Alt bra på UL. Odds for trisomi21 (downs) 1:441 når man slår sammen UL m blodprøvesvarene, dvs ingen tilbud om fostervannsprøve. (De andre trisomiene var på 1:flere tusen..) Blir vel til at jeg beholder barnet da. Klarer ikke å drepe noe som ser vitalt og friskt ut.. Hun som tok UL i dag mente jeg burde snakke m sosionom ifht hjemmehelvetet.. Livet må gå videre, men det er tøft nå da. Griner og griner.. 😥😥
      Da vet du.. Og nå er det bare for meg å ønske deg nok en gang, masse lykke til i Barcelona!! Unner deg virkelig dette. Klem 💕

    13. Mamnatilsnart3?: Ååå så bra at alt er bra med bebisen <3
      Da kan du roe deg ned på det hvertfall 😉
      Det tilbudet om noen å snakke med noen hadde jeg tatt imot hvis jeg var deg 😉
      Uff jeg skjønner du har det tøft nå... Skulle gjerne gitt deg en stor klem <3 Men masse lykke til og håper inderlig at alt går bra og du får det bedre.;) Legg igjen noe på bloggen av og til da så får jeg høre hvordan det går med deg. Når du har termin osv
      Takk for at du har delt dette med meg <3 <3 klemz

    14. Hei på du!
      Tror nok jeg tar i mot tilbud om å prate m noen ja..dette er tøft og jeg kjenner dessverre at jeg er veldig ambivalent ifht hva jeg egentlig ønsker m faren.. Termin er satt til 12.03.17…

    15. Hei igjen.
      Joda, jeg lever.. Ikke skjedd så mye nytt m meg etter UL. Litt “sår” etter å ha fortalt min beste venninne dette, og hu bare peprer meg ang alder.. “Tenk du er over 50 når h*n begynner på skolen” osv.. Godt hu er en god venninne for ellers hadde jeg nok tatt meg mer nær av dette.. Det blir sagt man ikke får tyngre bør enn man selv klarer å bære.. Får håpe det stemmer.. Går det bra med deg da? Er du i gang? 😇💕
      Klem fra hufsetrollet (føler meg nesten sånn iallefall..)

    16. Mammatilsnart3?: Å herregud 🙁 uff at det går ann…men r jo redd at jeg kommer til å få noen negative meninger selv 🙁
      Men trist er det 🙁 man blir sår det hadde jeg også blitt.
      Jeg venter på mensen om et par dager, så reiser vi ned i ca uke 38 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg