Vi har fått klarsignal til nytt forsøk….

Nå venter vi bare på mensen etter aborten. Den kan komme 4-6 uker etter. Det har nå gått 4 1/2 uke…. 

Når mensen kommer skal jeg begynne på medisin for å samkjøre syklus med donor. Fra jeg begyner på medisin tar det 4-6 uker til innsett av ferdige blastocyster. Vi kommer til å sette inn 2 denne gangen også. Da ble det jo litt raskere enn jeg hadde trodd. 

Vi går begge på antibiotika for sikkerhetsskyld for å utelukke ureaplasma selv om jeg ikke har testet positivt på dette. Mange får denne kuren i slike prosesser fordi hvis man har en slik infeksjon (noe man kan ha uten symptomer) er det ofte at man aborterer tidlig. Jeg leste om et par som hadde hatt 11 aborter tidlig, så tok de denne antibiotika kuren og dermed satt spiren og det gikk bra 😉 Så kan jo håpe at det hjelper oss også 😉

Det er jo spennende å tenke på at snart velger de ut donor til forhåpentligvis fremtidige barn for oss. 😉

Jeg har vært veldig sliten og lei etter aborten, så derfor har det ikke kommet så mye oppdateringer her. Men nå begynner reisen igjen 😉  Og håper vi kan fortelle alle om vårt prosjekt  i julen 😉

2 kommentarer
    1. Så spennende! Håper det er ok at jeg spør: er det eggdonor dere bruker, mrn din manns egen sæd? Hvor mye koster et slik forsøk totalt?

    2. Hanne: Hei 😉
      Vi bruker eggdonor og min manns sæd. Den har vi vært nede og levert og testet for genfeil.
      Første tur med sædprøve og test ca 7000,- + reise og opphold.
      Selve eggdonasjonen koster ca 90000,-++++ for embryoglue, hatcing, osv. Det kommer alltid litt i tillegg. Og pluss reise og opphold 😉 vi har vel slutta å finregne, også er det nok litt individuelt fra par til par hvilke medisiner og behandling som må til 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg