Kankje blir det eggdonasjon i september…;-)

Denne gangen var aborten veldig vond. Føles nesten som om det blir vondere og vondere for hver gang. Men nå er smertene over selv om blødningen nok vil vare noen dager til. Jeg har sendt mail til Barcelona IVF ang nytt forsøk, men Lydia vår koordinator har ferie. Jeg er jo veldig spent på hva de sier denne gangen. Om vi kan starte på første mens eller om vi må vente til andre mens begynner. Men håper at det blir forsøk i løpet av september. Da blir det årets beste julegave hvis det går bra;-)

I dag løp jeg en runde i skogen på 13 km, noe som var litt langt, tatt i betraktning akkurat ferdig med abort med stort blodtap og ikke trent noe de siste 3 månedene. Jeg ble veldig sliten. Men jeg vil ha kroppen min tilbake så fort som mulig. Det er ikke moro å plutselig skulle legge bort gravidklærne og hoppe inn i vanlige klær når man har gått opp 4 kg…det blir rett og slett umulig og veldig deprimerende 🙁

Men gir meg ikke, i morgen skal jeg ut på sykkeltur med min kjære, det gleder jeg meg til, da får man sortert tankene litt. Noen mil på sykkelsete blir deilig i strålende sol 😉

Nå gleder jeg meg til en uke med O-Løp i sverige med 17000 løpere, veldig sosialt og litt konkuranse. Jeg er jo helt nybegynner men sambo er spesialist på dette og hjelper meg nok masse.

Venter i spenning på mail fra Barcelona, er jo utålmodig som vanlig ;-P

2 kommentarer
    1. Jeg beundrer deg for din optimisme og pågangsmot 😊 Leit at dere må igjennom så mye, men jeg er overbevist om at dere vil lykkes snart, det er jeg sikker på 😊 Håper dere får satt i gang allerede i seotember.
      Vet ikke om jeg har nevnt det før, men du legger med veldig flotte bilder i bloggen din 😊

    2. Takk gladi mamma <3 Ja jeg begynner å bli sliten både psykisk og fysisk, men prøver å bygge meg opp igjen med trening, det er god terapi 😉 Håper dette blir siste gang.
      Takk for at du synes bildene er fine 😉 Så glad for kommentarer fra deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg