Sliten, sykemeldt og urolig for om det er liv ennå….

Jeg er veldig bekymret for om det er liv der inne ennå. Og det sliter meg litt ut. Samtidig som kvalmen er tilstede hele tiden, og det er også ganske slitsomt. Så i dag ble det sykemelding siste uka før ferie. Håper jeg kommer meg igjen til ferien er ferdig og jeg kan jobbe vanlig igjen.

Jeg er i uke 9 nå, 8+0 fullgått. Vi har fått time på Riksen til Duotest 18.juli. Men like viktig er timen nå på torsdag eller fredag…om det er hjerteslag ennå.

Vi var på O-festival i helgen (Orientering). Jeg presset meg gjennom mitt første ordentlige løp. Det var ikke langt, 10 poster på 2 km, men jeg som ikke har trent på lenge synes det var veldig slitsomt. Men det var veldig gøy. Det gikk lett å ta postene, så neste gang øker jeg nivået litt så får jeg heller bomme litt ;-P Jeg løp ikke på søndag for formen var veldig dårlig, og det tror jeg var greit, da jeg ble dårligere og dårligere i bilen hjem. Det var mangel på mat som gjorde meg så dårlig. Når jeg fikk mat hjalp det litt 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg