Kjære deg som vil bli med i FB gruppa…..

Hei dere som gjerne vil bli medlem i FB gruppa. Må bare ha ut litt frustrasjon nå….

Har sett at noen blir sure på div forum hvis de ikke får svar eller jeg ikke hooker de opp på FB gruppa….

For det første er FB gruppa hemmelig, den kan du ikke finne hvis du leter på FB!

Når du skriver til meg MÅ du legge igjen RIKTIG mail adresse, så jeg kan få tak i deg, viktigst av alt…..SJEKK MAILEN DIN!!!! Mange ser jo ikke at jeg sender de mail en gang….arrgh…

Mange skriver bare navn uten bosted, mange setter navn og bosted men det står ikke på FB hvor de bor….. Dessuten er det ofte MANGE med samme navn…og når jeg ikke får tak i dere er det ikke lett å finne dere…beskriv profilbilde ditt..

Men hvis du ikke er på FB særlig ofte er kanskje ikke behovet særlig stort for å være i en slik gruppe….eller….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg