Bekymringer i fleng nå….

Da er jeg gravid i uke 6. Fullgått 5+3 som det heter. Men dette ble jo litt anderledes enn hva vi hadde planlagt. Vi skulle jo til Barcelona og sette inn 2 unge fine blastocyster, men nå har vi laget en hjemmesnekret en… Og det byr på mange bekymringer. Første steg er å se om hjertet slår. Det får vi se neste uke. Det skal jo ha begynt å slå nå. Derretter blir det vel duotest i uke 10/11. Så må det vurderes hvilke resultater som kommer ut av den, før fostervannsprøve kanksje må vurderes. Det ble en brå slutt på smertestillende. Jeg fikk liksom ikke forberedt meg på det. Og smertene kommer med bekymringene og jeg orker ingenting. Jeg ønsker egentlig bare å sitte og glane ut i lufta….

Nå vet jeg ikke om jeg klarer å vente særlig lenger på å sende gynekologen min en melding å høre om en time til ultralyd. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg