Venter på mensen for nytt forsøk ;-)

Håper den kommer i morgen (kjennes ut som den er på vei).  Da skal jeg begynne på p-piller som skal gjøre at jeg får mensen på nytt om en -to uker. Og donor blir valgt når jeg får den. Vi har fått svar på blodprøven til sambo og alt ser bra ut 😉

Så da blir det Barcelona på oss om ca 4 1/2 uke 😉 4 uker til vi går ut i ferie, da skal vi kose oss. 

Spennende og rart å tenke på at donor går der ute og venter på å gi bort sine egg til oss. 

Det er lenge siden jeg har skrevet noe på bloggen fordi jeg måtte ha en pause. Jeg måtte finne et annet fokus, så jeg har begynt på nytt treningsprogram med PT på nett. Og  ny diett…kanskje jeg klarer å nå “sommerkroppen 16” før vi skal nedover. Jeg har fått en del å ta av etterhvert, alle disse hormonene er ikke så greit for kroppen.

Oppdatering snart 😉

2 kommentarer
    1. Man må ha litt pause innimellom. Lurt å trene, det blir i alle fall jeg veldig fornøyd av. Vente på mensen er litt kjipt, håper den kommer som den skal.
      Jeg likte ikke de p-pillene som skal synke oss med donor noe særlig, spent på hva du synes. Heldigvis gikk jeg bare på de to uker omtrent.
      Det høres supert ut med ferie og innsett, du kommer til å være i topp avslappet form før innsett 🙂

    2. Hei Rubia 😉 Hvordan går det med deg?
      Jeg er spent på de pillene ja ;-P Jeg reagerer jo svært kraftig på disse hormonene. Jeg har nok kommet i overgangsalder nå…er mye plaget med svetting. Disse medisinene er nok ikke så bra for kroppen, og nå har jeg pepret kroppen i ett år så kroppen må jo reagere på dette ;-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg