Magefølelsen sier “BYTT KLINIKK”…..

Nå går det fort i svinga her igjen ;-P Jeg har hatt en magefølelse lenge på at Riga var litt samlebånd og at de var mest opptatt av pengene. Og vi var ganske bestemt på at vi skulle prøve Riga en gang til. Men så hørte jeg om flere som hadde samme følelsen som meg. Da bestemte jeg meg for å ta kontakt med Barcelona IVF. De svarte veldig raskt. De ringte meg på jobb faktisk og tok meg ganske på senga, men fikk en god følelse likevel. De var veldig opptatt av hele pakka. Meg, sambo, helhetlig behandling. De ville finne ut hvorfor det ikke har gått før. 

Alle papier er sendt ned så alt det er i orden. Jeg har en avtale på skype på tirsdag morgen. Da håper jeg på at vi skal klare å komme igang på denne syklusen. Nå håper jeg at mensen ikke kommer før tidligst søndag for da holder det at vi starter behandling på tirsdag.  Hvis ikke legen vil ha flere prøver først, da blir vi utsatt en måned for å bli synkron med donor.

De dyrker også bare til blastocyster, 5 dagers embryoer. Og kanskje vi får noen eskimoer på frys. Vi er garantert 8 egg fra donor. 

De har veldig høye succesrater i Spania. Håper dette gjelder for oss også.

Det skader jo ikke med noen dager i Barcelona i mai heller ;-P

Vi går spennende dager i møte. Jeg sover ikke godt, tankene kverner. Jeg må jo si til Riga at jeg utsetter….sånt hater jeg…men må tenke på oss nå <3

2 kommentarer
    1. Håper alt ordner med bytte! Si fra hvis du behøver språkhjelp. Spansk taler jeg flytende!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg