Venter og venter….det blir spennende å se når mensen kommer…

Legen på Ahus sa at mensen ville komme ca på lørd eller søndag, men Riga mente den ville komme på torsdag. Kommer den på torsdag kan det bli innsett på 17. mai…det blir jo litt dumt fordi jeg ønsker å se min datter i russetoget, noe jeg har gledet meg til. Så nå håper jeg faktisk at den ikke kommer før til helgen så vi slipper å reise bort på 17.mai. Når vi først har ventet så lenge kan jeg vel vente noen dager lenger ;-D

Har jo noe å glede meg til nå til helgen også…80’talls party…50 årslag…det blir moro. Jeg skal ha på meg en selvsydd ballkjole fra 80 tallet. Men lurer på om jeg skal fikse håret mitt eller bruke parykk…moro blir det læll ;-D

Ha en fin uke der ute 😉

2 kommentarer
    1. Ja, mye venting i dette gamet. Når det gjelder den riktige 80-talls sveisen, så ber jeg deg ta en ekstra titt på profilbildet mitt 😉
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg