Utsatt igjen :(

Jeg har gått på Lutinus for å få mensen igjen, men det virket ikke på meg 🙁 Var på ultralyd i dag, da så vi at slimhinnen var normal i syklus og 9 mm. Jeg hadde også et egg som var 19mm og  klar til å falle ned på høyre side. Og det kjenner jeg…for å si det sånn…veldige smerter på høyre side. Og jeg pleier ikke å ha slike smerter ved eggløsning men kanskje det blir litt sterkere nå som jeg har gått gjennom alt dette. Så da venter jeg på mail fra Riga om hva planen videre er. Men nå blir nok ikke innsett i nytt forsøk før ca 20-21 mai (my guess). Men blir spennende å høre hva de har å si nå. Må jo grave frem tålmodighet jeg ikke eier….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg