Ny medisin og sinnsyk hodepine..

Etter 3 runder med Cytotec (abortpille) for å fjerne rester av graviditeten er jeg endelig klar for ny runde. Jeg begynte på ny medisin på onsdag, Lutinus. Dette er vaginale stikkpiller med progesteron som taes en gang pr dag i 10 dager. Men den vanligste bivirkningen er HODEPINE….noe så til de grader HODEPINE!!  Og ingenting hjelper!!

Jeg får bare holde ut i en uke til. For når mensen kommer skal jeg begynne på Progynova og den reagerer jeg nesten ikke på. Vi er satt opp på innsett ca 30. april. Det blir lenge å vente men håper at når kroppen får litt hvile så kan vi kanskje få noe positivt ut av dette 😉 Vi får ny donor så det blir spennende 😉

Til deg som har sendt meg “mail” om å bli med i FB gruppa, sjekk innboks eller venneforspørsel. Det er noen som ikke har fått det med seg 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg