Kroppen ordnet opp selv…..


Aborten startet av seg selv for en og en halv uke siden. Jeg har blødd kontniuerlig i over en uke. Jeg er slapp og veldig sliten. Både av det psykiske og av at jeg mister mye blod. Det er tøft å være på jobb om dagen når en er så sliten. Når jeg kommer hjem orker jeg ikke annet enn å sitte/ligge/sove på sofaen. I dag hadde jeg gledet meg til en fridag helt alene. Men det hadde visst min datter og hennes kjæreste tenkt andeledes….begge er hjemme 🙁  De skulle jo på skolen men så viser det seg at begge plutselig ble hjemme. Jeg blir jo helt låst…skulle trene inne med musikk, stryke tøy med musikk og mange andre ting. Men nå vet jeg at det blir bare mas. Og jeg må gå stillt på tå til de har stått opp 🙁

Jeg har med vilje gitt meg litt tid og ikke kontaktet klinikken i Riga med tanke på nytt forsøk. Men tror jeg må sende en mail i dag og spørre litt. Lurer jo på hvor lenge må man vente på neste forsøk osv…

Håper energien snart kommer tilbake og treningsgleden jeg en gang hadde kommer tilbake 😉

4 kommentarer
    1. Hvordan går det med deg? Tenker på deg! Har du tenkt på å prøve igjen? Og hva sier de i Riga?

    2. 2be: Så koselig at du tenker på meg 2be 😉 Det går greit, men blir liksom ikke ferdig med dette, blør og blør. Bør kanskje ta en sjekk snart. Og vi venter jo bare på mensen, for vi går for et nytt forsøk. Kommer mensen i påske (noe den burde gjøre) så blir det nytt forsøk i april 😉
      Hvordan går det med deg? 😉

    3. Her går det bare fint. Er så vidt begynt å kjenne liv der nede. Kvalmen satt i til i forrige uke. Håper det er over nå. Må vel innrømme at dette svangerskapet er litt tyngre enn jeg hadde regnet med. Føler meg alt for “svær” til å være snart 17 uker. Og det er bare en der inne.Tenk alt vi gjør for våre kjære. Men hvordan går dere frem nå da? Får dere ny donor som blir stimulert sånn at dere får ferske egg?

    4. 2be: Uff ja er nok tyngre når man er litt eldre ;-D
      Men du kommer deg sikkert snart 😉 Slitsomt med kvalme da….:( Jeg blir diger allerede i uke 5 hver gang…hmf..kommer til å bli elegant en dag 😉
      Så morsomt å kjenne liv da <3 Ja er ikke småtteri vi gjør for våre kjære 😉
      Vet ikke noe om hvordan opplegget i Riga blir ennå. Skal gi beskjed når mensen kommer så får vi se 😉
      Blir spennende å høre hva det blir til da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg